בקשה | התקנת גוגל פליי ורוט לWSA מישהו יודע איך מתקינים את זה ניתקעתי בשלב שגוגל פלי לא נפתח
-
@ZXCVBNM כתב בבקשה | התקנת גוגל פליי ורוט לWSA מישהו יודע איך מתקינים את זה ניתקעתי בשלב שגוגל פלי לא נפתח:
התקנת גוגל פליי ורוט לWSA מישהו יודע איך מתקינים את זה ניתקעתי בשלב שגוגל פלי לא נפתח
אם יש לך נטפרי אין סיבה שזה יפתח
אם אין לך נטפרי או חסימה אחרת בסגנון
תכבה את חומת האש -
@ZXCVBNM כתב בבקשה | התקנת גוגל פליי ורוט לWSA מישהו יודע איך מתקינים את זה ניתקעתי בשלב שגוגל פלי לא נפתח:
התקנת גוגל פליי ורוט לWSA מישהו יודע איך מתקינים את זה ניתקעתי בשלב שגוגל פלי לא נפתח
אם יש לך נטפרי אין סיבה שזה יפתח
אם אין לך נטפרי או חסימה אחרת בסגנון
תכבה את חומת האש@ראובן-שבתי בכונה עשיתי שלא היה אם נטפרי אבל לא הבנתי יש שמא מי הדריב שלוש תיקיות הורדתי את כולם את מה אני אמור לחלץ
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות