לאפס נפתח באמצעות
-
לחצתי על קובץ מסוים בטעות שיפתח תמיד באמצעות פנקס הרשימות, כיצד אני מאפס את זה? (לא לשנות שיפתח במשהו אחר, אלא לאפס לגמרי)
וכן למה לפעמים מתאפסים לי ההגדרות של נפתח באמצעות הגדרת ברירת מחדל (רק) בדברים הנפוצים כמו תמונה וידאו וכדו' -
לחצתי על קובץ מסוים בטעות שיפתח תמיד באמצעות פנקס הרשימות, כיצד אני מאפס את זה? (לא לשנות שיפתח במשהו אחר, אלא לאפס לגמרי)
וכן למה לפעמים מתאפסים לי ההגדרות של נפתח באמצעות הגדרת ברירת מחדל (רק) בדברים הנפוצים כמו תמונה וידאו וכדו'@מתחיל-מומחה היה לי פעם משהו דומה
ואלי יש דרך ממש קלה לעשות את זה
אבל אני לא מכיר.. אז מה שאני עשיתי זה התקנתי סתם תוכנה שאני לא מעניין בה
הגדרתי כבררית מחדל שיפתח באמצעות התוכנה הזאת
ולאחר מכן מחקתי אותה
וזה חזר להיות ללא שום תוכנה משויכת -
@מתחיל-מומחה היה לי פעם משהו דומה
ואלי יש דרך ממש קלה לעשות את זה
אבל אני לא מכיר.. אז מה שאני עשיתי זה התקנתי סתם תוכנה שאני לא מעניין בה
הגדרתי כבררית מחדל שיפתח באמצעות התוכנה הזאת
ולאחר מכן מחקתי אותה
וזה חזר להיות ללא שום תוכנה משויכת@bbn רעיון יפה!
-
לחצתי על קובץ מסוים בטעות שיפתח תמיד באמצעות פנקס הרשימות, כיצד אני מאפס את זה? (לא לשנות שיפתח במשהו אחר, אלא לאפס לגמרי)
וכן למה לפעמים מתאפסים לי ההגדרות של נפתח באמצעות הגדרת ברירת מחדל (רק) בדברים הנפוצים כמו תמונה וידאו וכדו'@מתחיל-מומחה יש אופציה בהגדרות לא זוכר בדיוק איפה @יוסי-מחשבים
-
@מתחיל-מומחה יש אופציה בהגדרות לא זוכר בדיוק איפה @יוסי-מחשבים
@אביי יש בהגדרות לבחור ברירת מחדל לכל קובץ, אבל לא לאפס - זאת אומרת אני לא מצאתי...
-
@מתחיל-מומחה אמר בלאפס נפתח באמצעות:
יש בהגדרות לבחור ברירת מחדל לכל קובץ, אבל לא לאפס - זאת אומרת אני לא מצאתי...
-
@מתחיל-מומחה היה לי פעם משהו דומה
ואלי יש דרך ממש קלה לעשות את זה
אבל אני לא מכיר.. אז מה שאני עשיתי זה התקנתי סתם תוכנה שאני לא מעניין בה
הגדרתי כבררית מחדל שיפתח באמצעות התוכנה הזאת
ולאחר מכן מחקתי אותה
וזה חזר להיות ללא שום תוכנה משויכתפוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות