שיתוף | סוף סוף זה הגיע- עריכת הודעות בגוגל צאט
-
@שמח-לשמוע כתב בשיתוף | סוף סוף זה הגיע- עריכת הודעות בגוגל צאט:
גם במכשיר נייד

זה צילום מסך מתוך אפליקציית ג'ימייל, או שזה מתוך אפליקציית צ'אט?

-
@שמח-לשמוע כתב בשיתוף | סוף סוף זה הגיע- עריכת הודעות בגוגל צאט:
@חברים Gmail
וואו, לע"ע יש לי אפשרות עריכה רק באפליקציית צ'אט.
-
זה אין לי, זה קשור לעדכון של גוגל או שזה תוסף שצריך להתקין? -
זה אין לי, זה קשור לעדכון של גוגל או שזה תוסף שצריך להתקין? -
פוסט זה נמחק!
-
@ד19 זה כותב לי "הייתה שגיאה נכשל, יש לטעון מחדש" ניסיתי כמה פעמים, מה אפשר לעשות לזה?
-
צ'אטים ציבוריים:

בצ'אטים פרטיים האפשרות לעריכה תופיע מייד

לאחר עריכת ההודעה יופיע שההודעה נערכה

תוכלו לבדוק אם כבר הגיע אליכם הפי'צר
אם לא הגיע, תחכו בסבלנות זה יגיע בעז"ה!@ראובן-שבתי
וואלה באמת הגיע הזמן שיהיה קצת יותר דומה לוואצאפ. -
@ד19 זה כותב לי "הייתה שגיאה נכשל, יש לטעון מחדש" ניסיתי כמה פעמים, מה אפשר לעשות לזה?
-
@ד19 זה עבד, תודה
-
צ'אטים ציבוריים:

בצ'אטים פרטיים האפשרות לעריכה תופיע מייד

לאחר עריכת ההודעה יופיע שההודעה נערכה

תוכלו לבדוק אם כבר הגיע אליכם הפי'צר
אם לא הגיע, תחכו בסבלנות זה יגיע בעז"ה!@ראובן-שבתי כתב בשיתוף | סוף סוף זה הגיע- עריכת הודעות בגוגל צאט:
צ'אטים ציבוריים:

בצ'אטים פרטיים האפשרות לעריכה תופיע מייד

לאחר עריכת ההודעה יופיע שההודעה נערכה

תוכלו לבדוק אם כבר הגיע אליכם הפי'צר
אם לא הגיע, תחכו בסבלנות זה יגיע בעז"ה!@כמה-טוב-השם הביא את זה כאן כבר לפני חודש את העדכון
https://mitmachim.top/post/624243
ואני לתומי עוד חשבתי שאתה מקבל ראשון עדכונים מגוגל

-
@ראובן-שבתי
וואלה באמת הגיע הזמן שיהיה קצת יותר דומה לוואצאפ.פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות