בקשה | עזרה עם הוספת אפליקציות לחנות של גולד
-
@מוגן
ברגע שהחנות החדשה (GoldPlay) תהיה מוכנה היא תשלח לכלל המשתמשים כעידכון כפוי ששם יהיו אפשרויות נוספות כמו סינון ווצאפ וכו' כרגע היישום עדיין בשלב הdebug , יצאו כבר מספר גרסאות פנימיות וחלקם אף שוחררו למי שכבר יש לו את החנות , מקווה שהמוצר יושלם בשבועות הקרובים וכולם יוכלו להנות.
עובדים קשה איפה שהשאר כבר נרדמו,
תאמינו לי. -
@מוגן
ברגע שהחנות החדשה (GoldPlay) תהיה מוכנה היא תשלח לכלל המשתמשים כעידכון כפוי ששם יהיו אפשרויות נוספות כמו סינון ווצאפ וכו' כרגע היישום עדיין בשלב הdebug , יצאו כבר מספר גרסאות פנימיות וחלקם אף שוחררו למי שכבר יש לו את החנות , מקווה שהמוצר יושלם בשבועות הקרובים וכולם יוכלו להנות.
עובדים קשה איפה שהשאר כבר נרדמו,
תאמינו לי. -
@מוגן
ברגע שהחנות החדשה (GoldPlay) תהיה מוכנה היא תשלח לכלל המשתמשים כעידכון כפוי ששם יהיו אפשרויות נוספות כמו סינון ווצאפ וכו' כרגע היישום עדיין בשלב הdebug , יצאו כבר מספר גרסאות פנימיות וחלקם אף שוחררו למי שכבר יש לו את החנות , מקווה שהמוצר יושלם בשבועות הקרובים וכולם יוכלו להנות.
עובדים קשה איפה שהשאר כבר נרדמו,
תאמינו לי.@M-H-B כתב בבקשה | עזרה עם הוספת אפליקציות לחנות של גולד:
@מוגן
ברגע שהחנות החדשה (GoldPlay) תהיה מוכנה היא תשלח לכלל המשתמשים כעידכון כפוי ששם יהיו אפשרויות נוספות כמו סינון ווצאפ וכו' כרגע היישום עדיין בשלב הdebug , יצאו כבר מספר גרסאות פנימיות וחלקם אף שוחררו למי שכבר יש לו את החנות , מקווה שהמוצר יושלם בשבועות הקרובים וכולם יוכלו להנות.
עובדים קשה איפה שהשאר כבר נרדמו,
תאמינו לי.יש חדש בענין?
נשמח לשמוע
תודה רבה. -
@M-H-B כתב בבקשה | עזרה עם הוספת אפליקציות לחנות של גולד:
@מוגן
ברגע שהחנות החדשה (GoldPlay) תהיה מוכנה היא תשלח לכלל המשתמשים כעידכון כפוי ששם יהיו אפשרויות נוספות כמו סינון ווצאפ וכו' כרגע היישום עדיין בשלב הdebug , יצאו כבר מספר גרסאות פנימיות וחלקם אף שוחררו למי שכבר יש לו את החנות , מקווה שהמוצר יושלם בשבועות הקרובים וכולם יוכלו להנות.
עובדים קשה איפה שהשאר כבר נרדמו,
תאמינו לי.יש חדש בענין?
נשמח לשמוע
תודה רבה. -
מחר (בלנ"ד) בעז"ה תעלה לחנות הישנה אפליקציה בשם "שירותי GoldPlay" שהיא תטפל בהתקנה וקונפגרציה לחנות החדשה.
מקווה שתהנו
M.H.B -
@M-H-B ממש תודה רבה
אשמח אם תוכל לעדכן כאן כשעולה העדכון, נכון לעכשיו אני לא רואה בחנות את האפליקציה המדוברת.
יתכן שצריך לעשות פעולה כל שהיא? (ריענון החנות לא עזר..)
תודה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות