עזרה | דרייבר ללוח גרפי WACUM בדחיפות!!!
-
דחוף דחוף!!!מישהו כאן משתמש בלוח גרפי של חברת WACUM? אם הוא יוכל להעלות את המנהל התקן /דרייבר (או לשלוח בפרטי) כי כבר אי אפשר להוריד מהאתר הרשמי (יש להם איזה באג) זה אמור להיות בתיקיית WACUM בתוך PROGRAM FILES בתוך כונן C תודה עצומה. אם אפשר כמה שיותר מהר.
-
דחוף דחוף!!!מישהו כאן משתמש בלוח גרפי של חברת WACUM? אם הוא יוכל להעלות את המנהל התקן /דרייבר (או לשלוח בפרטי) כי כבר אי אפשר להוריד מהאתר הרשמי (יש להם איזה באג) זה אמור להיות בתיקיית WACUM בתוך PROGRAM FILES בתוך כונן C תודה עצומה. אם אפשר כמה שיותר מהר.
-
@משה-מזרחי CTL-4100 בלי בלוטוס. תודה . (זה נראה מהאתר שהדרייבר הוא לכל הלוחות אבל אני לא יודע)
-
דחוף דחוף!!!מישהו כאן משתמש בלוח גרפי של חברת WACUM? אם הוא יוכל להעלות את המנהל התקן /דרייבר (או לשלוח בפרטי) כי כבר אי אפשר להוריד מהאתר הרשמי (יש להם איזה באג) זה אמור להיות בתיקיית WACUM בתוך PROGRAM FILES בתוך כונן C תודה עצומה. אם אפשר כמה שיותר מהר.
@שלויימה כתב בעזרה | דרייבר ללוח גרפי WACUM בדחיפות!!!:
כי כבר אי אפשר להוריד מהאתר הרשמי
אצלי יורד
להעלות לך?
תנסה פה
https://www.wacom.com/en-us/support/product-support/drivers -
@שלויימה כתב בעזרה | דרייבר ללוח גרפי WACUM בדחיפות!!!:
כי כבר אי אפשר להוריד מהאתר הרשמי
אצלי יורד
להעלות לך?
תנסה פה
https://www.wacom.com/en-us/support/product-support/drivers@משה-מזרחי אה תודה כנראה היה להם איזשהו באג באתר כי כבר כמה שעות אני מנסה ועכשיו זה באמת השתחרר תודה רבה!!! (אין לי אפשרות ללייקים אז ממש תודה)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות