בקשת מידע | שמעתי שיש נוקיה שבפנים יש אוזניות שהם חלק מהטלפון
-
שאלתי, האם מישהו יודע על קיומם והאם מוכרים כאלה ואיפה.
תודה רבה -
שאלתי, האם מישהו יודע על קיומם והאם מוכרים כאלה ואיפה.
תודה רבה -
שאלתי, האם מישהו יודע על קיומם והאם מוכרים כאלה ואיפה.
תודה רבה@חיה-בסרט כתב בבקשת מידע | שמעתי שיש נוקיה שבפנים יש אוזניות שהם חלק מהטלפון:
שאלתי, האם מישהו יודע על קיומם והאם מוכרים כאלה ואיפה.
תודה רבהבדיקה בגוגל
אחד התוצאות
https://www.cellular-achisamach.co.il/נוקיה-5710-Nokia.htm -
שאלתי, האם מישהו יודע על קיומם והאם מוכרים כאלה ואיפה.
תודה רבה@חיה-בסרט פה מצאתי את זה הכי בזול
https://d3m9l0v76dty0.cloudfront.net/system/photos/10977226/large/8d0b5c53eb6bdc388089f297064bcec5.jpg -
@חיה-בסרט פה מצאתי את זה הכי בזול
https://d3m9l0v76dty0.cloudfront.net/system/photos/10977226/large/8d0b5c53eb6bdc388089f297064bcec5.jpg -
@גימפל הוא בעצמו כשר

אתה מתכוון בלי הודעות?
מלכתכילה אין בו אינטרנט וכלום
אז מה עוד יכול להיות לא כשר??
זה כמו נוקיה 105
תיסתכל על האותיות הכחולות

-
@גימפל הוא בעצמו כשר

אתה מתכוון בלי הודעות?
מלכתכילה אין בו אינטרנט וכלום
אז מה עוד יכול להיות לא כשר??
זה כמו נוקיה 105
תיסתכל על האותיות הכחולות

אפשר להכניס שם משחקים לוח שנה וכו'
שאפשר להכניס בC2?
או שזה נקרא יישומים שא"א? -
אפשר להכניס שם משחקים לוח שנה וכו'
שאפשר להכניס בC2?
או שזה נקרא יישומים שא"א?@אוהב-ישראל לכאורה אי אפשר, הנוקיות החדשות זה לא אותה מערכת הפעלה שהיה בנוקיות המקוריות. אז זה נקרא "סמביאן" על כל גרסאותיו, היום זה כבר לא קיים עד כמה שידוע לי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות