בעיה | בעיה בשיאומי חצי טאץ
-
שלום יש לי שיאומי חצי טאץ והתקנתי בו ווצאפ וזה כותב לי בעיה בנתונים סוללרית מישהוא יודע מה זה
-
שלום יש לי שיאומי חצי טאץ והתקנתי בו ווצאפ וזה כותב לי בעיה בנתונים סוללרית מישהוא יודע מה זה
@נתנאל-חיים צריך להיכנס להגדרות ולאפשר נתונים,
או שיש לך בהגדרות מהירות בראש המסך כזו הגדרה...
אם זו לא הבעיה תבדוק את חבילת הגלישה או את פרטי נקודת גישה, -
אתה יכול להסביר יותר לאט וטוב לא הבנתי
-
אתה יכול להסביר יותר לאט וטוב לא הבנתי
@נתנאל-חיים
תעלה צילום מסך... -
אתה יכול להסביר יותר לאט וטוב לא הבנתי
@נתנאל-חיים כנס להגדרות>רשת>נתונים ואשר נתונים, יופיע אזהרה של חיוב,
ותבדוק אם עובד..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות