בירור | שיאומי המילטון האם יש גירסא
-
@אלעזר100 ביררתי את העניין, ביבואן הרשמי א״א להתקין כלום, רק מה שאתה מקבל בחנות עצמה.
אבל ביבואן רשמי שיש שם גם תוכנת ניווט ואפליקציה של תפילות וכדו', בזה אפשר להתקין כל דבר, וכן במזויפים.@זאב-0 כתב בבירור | שיאומי המילטון האם יש גירסא:
@אלעזר100 ביררתי את העניין, ביבואן הרשמי א״א להתקין כלום, רק מה שאתה מקבל בחנות עצמה.
אבל ביבואן רשמי שיש שם גם תוכנת ניווט ואפליקציה של תפילות וכדו', בזה אפשר להתקין כל דבר, וכן במזויפים.אין יבואן רשמי עם תפילון
-
@זאב-0 כתב בבירור | שיאומי המילטון האם יש גירסא:
@אלעזר100 ביררתי את העניין, ביבואן הרשמי א״א להתקין כלום, רק מה שאתה מקבל בחנות עצמה.
אבל ביבואן רשמי שיש שם גם תוכנת ניווט ואפליקציה של תפילות וכדו', בזה אפשר להתקין כל דבר, וכן במזויפים.אין יבואן רשמי עם תפילון
-
@יאיר-יאיר בכל חנות תוכנות ומחשבים רגילה.
שוב, כך ידוע לי, לא לוקח ערבות. -
@יאיר-יאיר
היה נעים לעזור -
@יאיר-יאיר אין שום דרך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות