באג | אלי אקספרס קרס?
-
@מים-אחרונים זה שידרוג, הם משדרגים את האתר כבר יומים יש להם טיפה בעיות אבל זה לא רציני.
-

-
מ מים אחרונים סימן נושא זה כלא נפתר ב
-
התקלה חזרה.
הם אפ' לא מופיעים בגוגל! -
התקלה חזרה.
הם אפ' לא מופיעים בגוגל!@מים-אחרונים אצלי עובד
-
התקלה חזרה.
הם אפ' לא מופיעים בגוגל!@מים-אחרונים אצלי גם עובד רגיל וגם מופיע בחיפוש בגוגל (יכול להיות שהבעיה אצלך)
-
מישה יודע אם זה נכון או שרק אצלי יש בעיות?
והאם מישהו שמע על אתר חדש שיש להם?
בשביל שיהיה לכם נוח
https://he.aliexpress.com/@מים-אחרונים אצלי גם קיימת בעיה זו

נראה לי איכשהו קשור לנטפרי!
אתה בנטפרי? -
@מים-אחרונים אצלי גם קיימת בעיה זו

נראה לי איכשהו קשור לנטפרי!
אתה בנטפרי?@פשוט-שבפשוט כן.
נראה לי שאתה צודק. -
@פשוט-שבפשוט כן.
נראה לי שאתה צודק.@מים-אחרונים נראה לי שדרך זיפי זה כן עובד.
-
@מים-אחרונים נראה לי שדרך זיפי זה כן עובד.
@זאב-0 אבל זה האתר עצמו?
-
@זאב-0 אבל זה האתר עצמו?
@מים-אחרונים יש את האתר הישיר של עלי אקספרס, ויש אותו דרך זיפי ישראל, ובזיפי נראה לי שזה עדיין עובד.
-
@מים-אחרונים אצלי גם קיימת בעיה זו

נראה לי איכשהו קשור לנטפרי!
אתה בנטפרי?@פשוט-שבפשוט אין קשר לנטפרי כי אני בנטפרי וזה גם מופיע בגוגל וגם האתר עצמו נפתח לי
-
@פשוט-שבפשוט אין קשר לנטפרי כי אני בנטפרי וזה גם מופיע בגוגל וגם האתר עצמו נפתח לי
@השכל-הישר יכול להיות שהאתר נפתח לך, אבל תנסה להגיע לקטלוג או להזמנות, ותראה שזה לא מגיב.
זה נשמע משהו כמו מתקפת סייבר, אני לא באמת יודע מה הסיבה. -
@השכל-הישר יכול להיות שהאתר נפתח לך, אבל תנסה להגיע לקטלוג או להזמנות, ותראה שזה לא מגיב.
זה נשמע משהו כמו מתקפת סייבר, אני לא באמת יודע מה הסיבה. -
@השכל-הישר גם בזיפי יש תקלות!

-
@השכל-הישר גם בזיפי יש תקלות!

@מים-אחרונים שימו לב, שפותחים את האתר זה נפתח, אבל שמקליקים להזמנות או למעקב משלוחים זה כותב שיש תקלה, וזה גם בזיפי.
-
@מים-אחרונים שימו לב, שפותחים את האתר זה נפתח, אבל שמקליקים להזמנות או למעקב משלוחים זה כותב שיש תקלה, וזה גם בזיפי.
@זאב-0 בזיפי הוא נותן שגיאת 404

-
@מים-אחרונים שימו לב, שפותחים את האתר זה נפתח, אבל שמקליקים להזמנות או למעקב משלוחים זה כותב שיש תקלה, וזה גם בזיפי.
-
@זאב-0 בזיפי הוא נותן שגיאת 404

@מים-אחרונים נכון, אבל הקטלוג עצמו כן נפתח.
-
@מים-אחרונים נכון, אבל הקטלוג עצמו כן נפתח.
@זאב-0 אצלי לא.
-
@זאב-0 אצלי לא.
@מים-אחרונים תנסה דרך זיפי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות