בקשה | עזרה בעניין פונטים
-
איפסתי למישהו את המחשב, התקנתי לו מחדש את כל התוכנות , הכל עבר בשלום...
אך מתברר שהיה מותקן לו על זה חבילת פונטים של Fb פונט-ביט https://fontbit.co.il/ ששווה הון
הוא בעצמו לא יודע מאיפה היה לו את זה, פרוץ/ בתשלום וכו'
מישהו יודע איך אני משיג לו את זה?
הצילווו
תודה מראש -
איפסתי למישהו את המחשב, התקנתי לו מחדש את כל התוכנות , הכל עבר בשלום...
אך מתברר שהיה מותקן לו על זה חבילת פונטים של Fb פונט-ביט https://fontbit.co.il/ ששווה הון
הוא בעצמו לא יודע מאיפה היה לו את זה, פרוץ/ בתשלום וכו'
מישהו יודע איך אני משיג לו את זה?
הצילווו
תודה מראש -
@עומר זה עולה כסף, אם הוא קנה צריך להיות לו רשיון, אם לא - בעיה שלו.
@אליר325000 אני מבין שזה עולה כסף השאלה איך אני משיג לו את זה. (הבטחתי לו שהכל חוזר להיות כשהיה
)
אין את זה פרוץ? -
@אליר325000 אני מבין שזה עולה כסף השאלה איך אני משיג לו את זה. (הבטחתי לו שהכל חוזר להיות כשהיה
)
אין את זה פרוץ? -
איפסתי למישהו את המחשב, התקנתי לו מחדש את כל התוכנות , הכל עבר בשלום...
אך מתברר שהיה מותקן לו על זה חבילת פונטים של Fb פונט-ביט https://fontbit.co.il/ ששווה הון
הוא בעצמו לא יודע מאיפה היה לו את זה, פרוץ/ בתשלום וכו'
מישהו יודע איך אני משיג לו את זה?
הצילווו
תודה מראש -
יש את זה בפרוץ להרבה אנשים,
[אם מדובר על החבילה הידועה]השאלה הלכתית אם מותר להשתמש,
כי הבעלות יהודית.א''כ אוכל להשיג לך בקלות.
-
יש את זה בפרוץ להרבה אנשים,
[אם מדובר על החבילה הידועה]השאלה הלכתית אם מותר להשתמש,
כי הבעלות יהודית.א''כ אוכל להשיג לך בקלות.
@מראה-יעקב @מנחמן @אליר325000
תודה רבה לכם על העזרה מצאתי את זה ב windows.old בחיפוש Everything.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות