בקשת מידע | איך לפנות מקום בדיסק קשיח שהיה פעם הדיסק של המחשב
-
שלום!
היה לי כונן קשיח למחשב שהוא היה הכונן המקומי של המחשב
ועכשיו שידרגנו לכונן חדש ומהיר יותר והכונן הישן הוא בעצם כמו כונן חיצוני עכשיו
הבעיה שהוא מפוצץ חומר ומשהו אמר לי שאפשר למחוק הרבה קבצים שכבר לא צריך אותם
(כמו קבצים של תוכנות שנמצאות כבר על הדיסק המקומי) נקודות שיחזור מערכת וכדו'
השאלה היא איך אני עושה את זה ומה אני יכול למחוק והאם אפשר למחוק ממנו את כל הקבצי מערכת
נ.ב זה כרגע כבר כונן שהמחשב לא צריך אותו וזה רק כגיבוי לכל מה שהיה שם לפני
אשמח לתשובה
תודה! -
@יאיר-2 אם זה היה כונן של מערכת הפעלה, משמע שיש לך שם מיליוני קבצים של מערכת ההפעלה הישנה שהייתה לך, אותם קבצים כבר לא נחוצים, כי כבר אתה לא משתמש בזה למערכת הפעלה, אלא לכונן קבצים....
-
@LEVI-H
אז איך אני יכול למחוק אותם?
נ.ב אני לא יכול להעתיק את הקבצים ואז לאתחל כי יש לי שם איזה 500GB -
@LEVI-H
אז איך אני יכול למחוק אותם?
נ.ב אני לא יכול להעתיק את הקבצים ואז לאתחל כי יש לי שם איזה 500GB -
@יאיר-2 כתב בבקשת מידע | איך לפנות מקום בדיסק קשיח שהיה פעם הדיסק של המחשב:
אז איך אני יכול למחוק אותם?
-
@יאיר-2 זה הדבר שיעזור לך. תחפש באפליקציות, תחפש במערכת ושמורים. תחפש בקבצים זמניים, ובכללי תבדוק למה יש לך 352 גיגה של מוזיקה
. כנ"ל על וידאו וכו'
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



