בקשת מידע | פלאפון C2 נאבד, יש איך לאתר אותו?
-
נאבד לי מכשיר טלפון C2 עם סים כשר, והחורבן הוא שאני לא יודע איפה זה נעלם-האם ברחוב או באוטובוס עירוני או בין עירוני..., השאלה היא האם יש דרך למצוא את המיקום של המכשיר ע"י הסים או משהו כזה?
ואם אי אפשר בדרך ליגאלית, אז איך כן אפשר?...פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@מוחין-דגדלות כתב בבקשת מידע | פלאפון C2 נאבד, יש איך לאתר אותו?:
@שמואל-ש תנסה להתקשר ותקווה שמישהו הגון מצא אותו
תהיה בטוח שניסיתי את זה, ואם אני שואל כאן אז כנראה שאני כבר אחרי השלב הזה...
@שמואל-ש כתב בבקשת מידע | פלאפון C2 נאבד, יש איך לאתר אותו?:
ואם אי אפשר בדרך ליגאלית, אז איך כן אפשר?...
-
@מוחין-דגדלות כתב בבקשת מידע | פלאפון C2 נאבד, יש איך לאתר אותו?:
@שמואל-ש תנסה להתקשר ותקווה שמישהו הגון מצא אותו
תהיה בטוח שניסיתי את זה, ואם אני שואל כאן אז כנראה שאני כבר אחרי השלב הזה...
@שמואל-ש כתב בבקשת מידע | פלאפון C2 נאבד, יש איך לאתר אותו?:
ואם אי אפשר בדרך ליגאלית, אז איך כן אפשר?...
@שמואל-ש אולי מתי שהתקשרת אף אחד לא ענה אבל יכול להיות שמשהוא עכשיו מצא את זה ואז אתה יכול להתקשר ואולי יענו לך תנסה כל הזמן בתקוה שמשהוא ימצא את זה
-
נאבד לי מכשיר טלפון C2 עם סים כשר, והחורבן הוא שאני לא יודע איפה זה נעלם-האם ברחוב או באוטובוס עירוני או בין עירוני..., השאלה היא האם יש דרך למצוא את המיקום של המכשיר ע"י הסים או משהו כזה?
ואם אי אפשר בדרך ליגאלית, אז איך כן אפשר?... -
נאבד לי מכשיר טלפון C2 עם סים כשר, והחורבן הוא שאני לא יודע איפה זה נעלם-האם ברחוב או באוטובוס עירוני או בין עירוני..., השאלה היא האם יש דרך למצוא את המיקום של המכשיר ע"י הסים או משהו כזה?
ואם אי אפשר בדרך ליגאלית, אז איך כן אפשר?... -
@שמואל-ש אולי מתי שהתקשרת אף אחד לא ענה אבל יכול להיות שמשהוא עכשיו מצא את זה ואז אתה יכול להתקשר ואולי יענו לך תנסה כל הזמן בתקוה שמשהוא ימצא את זה
@צדיק-שבצדיקים כתב בבקשת מידע | פלאפון C2 נאבד, יש איך לאתר אותו?:
@שמואל-ש אולי מתי שהתקשרת אף אחד לא ענה אבל יכול להיות שמשהוא עכשיו מצא את זה ואז אתה יכול להתקשר ואולי יענו לך תנסה כל הזמן בתקוה שמשהוא ימצא את זה
את זה כל בנאדם עושה וגם אני עד שחסמתי את הקו כדי שאף אחד לא יעשה בזה שימוש זדוני, לכן ביקשתי פתרונות אחרים...
יש סיכוי שלחברה יש גישה לאנשי קשר שנמצאים בסים?
-
@צדיק-שבצדיקים כתב בבקשת מידע | פלאפון C2 נאבד, יש איך לאתר אותו?:
@שמואל-ש אולי מתי שהתקשרת אף אחד לא ענה אבל יכול להיות שמשהוא עכשיו מצא את זה ואז אתה יכול להתקשר ואולי יענו לך תנסה כל הזמן בתקוה שמשהוא ימצא את זה
את זה כל בנאדם עושה וגם אני עד שחסמתי את הקו כדי שאף אחד לא יעשה בזה שימוש זדוני, לכן ביקשתי פתרונות אחרים...
יש סיכוי שלחברה יש גישה לאנשי קשר שנמצאים בסים?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות