בעיה | הטלפון נתקע על הסמל של המאושר
-
אני מדליק את הטלפון והוא נתקע לי על הסמל של המאושר מישהו איך לאפס אותו או אולי לפתוח אותו ולהוציא את הסוללה?[עדכון: בסוף החלפתי גירסה]
-
@sali מוצאים את כל החלק של המסך שהוא מחובר לכל הטלפון מהחלק האחורי שהוא רק הפלסטיק ולא מחובר אליו עוד דברים, שים לב שבחלק הקדמי איפוא שהמסך והמקשים יש חריץ במסגרת משם אתה אמור להוציא, ואז אתה כבר תראה את הבטריה שיש לה חוט קטן שאפשר להוציא.
-
@הלמדן-1 לא יודע אני לא מצליח כ"כ אני מפחד לשבור אותו
בכל מקרה יש למישהו רעיון איך לתקן את זה? -
@שוקי-סגל אני חושב שכן ואני התקנתי סוג של מודול במגיסק ואז הפעלתי מחדש דרך המגיסק ואז זה נתקע למרות שהפעתל מחדש כמה פעמים דרך המגיסק וזה לא קרה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות