באג | לא קולט את הסים לאחר צריבה של גירסא
-
שלום רב
צרבתי גירסא שהורדתי מהאתר לפי המספר של המכשיר יאנג S6310
לאחר הצריבה הוא כותב לי אין כרטיס סים ניסיתי עם כמה כרטיסים ולא עובד
אני אשמח מאוד לעזרה דחופה -
-
-
-
@שלומפער-0 כתב בבאג | לא קולט את הסים לאחר צריבה של גירסא:
זה עובד גם עם שיומי מקשים הרגיל?
לא נסיתי.
אני משער שאם התוכנה רלוונטית גם לשיאומי (ולא רק לסמסונג),
אזי זה יעבוד. -
@שלומפער-0 כתב בבאג | לא קולט את הסים לאחר צריבה של גירסא:
זה עובד גם עם שיומי מקשים הרגיל?
לא נסיתי.
אני משער שאם התוכנה רלוונטית גם לשיאומי (ולא רק לסמסונג),
אזי זה יעבוד.@מנחמן @שלומפער-0 התוכנה וודאי לא תעבוד לשיאומי מקשים
לשיאומי מקשים יש להשתמש בתוכנה
הזו -
@שלומפער-0 כתב בבאג | לא קולט את הסים לאחר צריבה של גירסא:
זה עובד גם עם שיומי מקשים הרגיל?
לא נסיתי.
אני משער שאם התוכנה רלוונטית גם לשיאומי (ולא רק לסמסונג),
אזי זה יעבוד. -
@מנחמן @שלומפער-0 התוכנה וודאי לא תעבוד לשיאומי מקשים
לשיאומי מקשים יש להשתמש בתוכנה
הזו@זונדל-גרנד כתב בבאג | לא קולט את הסים לאחר צריבה של גירסא:
@מנחמן @שלומפער-0 התוכנה וודאי לא תעבוד לשיאומי מקשים
לשיאומי מקשים יש להשתמש בתוכנה
הזוזה יעזור בבעיה הנוכחית ?
כשזה פשוט לא קורה את הסים לאחר הצריבה גם כשר וגם לא? -
@זונדל-גרנד כתב בבאג | לא קולט את הסים לאחר צריבה של גירסא:
@מנחמן @שלומפער-0 התוכנה וודאי לא תעבוד לשיאומי מקשים
לשיאומי מקשים יש להשתמש בתוכנה
הזוזה יעזור בבעיה הנוכחית ?
כשזה פשוט לא קורה את הסים לאחר הצריבה גם כשר וגם לא?@שלומפער-0 זה לא קשור לנושא פה
אבל יכול להיות שנמחק לך האימאי. תנסה לחייג כוכבית סולמית 06 סולמית , תראה אם זה ריק ולא מופיע שום מספר המדריךהנ''ל יעזור לך עם בכ''ז לא עובד לך תנסה עם המדריך הזה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות