המלצה | "פתחו את המייל ששלחתי?"
-
למי שעדיין לא מעודכן: יש תוסף לאימייל שמאפשר לראות האם ההודעה שלך הגיעה והאם היא נפתחה (כמו בוואצאפ).
הנה קישור: https://mailtrack.io/?utm_source=gmail&utm_medium=signature&utm_campaign=signaturevirality11& -
למי שעדיין לא מעודכן: יש תוסף לאימייל שמאפשר לראות האם ההודעה שלך הגיעה והאם היא נפתחה (כמו בוואצאפ).
הנה קישור: https://mailtrack.io/?utm_source=gmail&utm_medium=signature&utm_campaign=signaturevirality11&@חיים5299173 ישן ואני חושב שאין אחד שלא יודע על זה אבל בכול אופן תודה על הרצון לעזור.

-
@חיים5299173 ישן ואני חושב שאין אחד שלא יודע על זה אבל בכול אופן תודה על הרצון לעזור.

@שוקי-סגל התוודעתי לזה השבוע...
-
למי שעדיין לא מעודכן: יש תוסף לאימייל שמאפשר לראות האם ההודעה שלך הגיעה והאם היא נפתחה (כמו בוואצאפ).
הנה קישור: https://mailtrack.io/?utm_source=gmail&utm_medium=signature&utm_campaign=signaturevirality11&@חיים5299173 כתב בהמלצה | "פתחו את המייל ששלחתי?":
למי שעדיין לא מעודכן: יש תוסף לאימייל שמאפשר לראות האם ההודעה שלך הגיעה והאם היא נפתחה (כמו בוואצאפ).
הנה קישור: https://mailtrack.io/?utm_source=gmail&utm_medium=signature&utm_campaign=signaturevirality11&יש טובים יותר למשל סנובו
-
@חיים5299173 כתב בהמלצה | "פתחו את המייל ששלחתי?":
למי שעדיין לא מעודכן: יש תוסף לאימייל שמאפשר לראות האם ההודעה שלך הגיעה והאם היא נפתחה (כמו בוואצאפ).
הנה קישור: https://mailtrack.io/?utm_source=gmail&utm_medium=signature&utm_campaign=signaturevirality11&יש טובים יותר למשל סנובו
@צדיק-וטוב-לו-0 במה הוא יותר טוב?
-
@חיים5299173 כתב בהמלצה | "פתחו את המייל ששלחתי?":
למי שעדיין לא מעודכן: יש תוסף לאימייל שמאפשר לראות האם ההודעה שלך הגיעה והאם היא נפתחה (כמו בוואצאפ).
הנה קישור: https://mailtrack.io/?utm_source=gmail&utm_medium=signature&utm_campaign=signaturevirality11&יש טובים יותר למשל סנובו
@צדיק-וטוב-לו-0 כתב בהמלצה | "פתחו את המייל ששלחתי?":
יש טובים יותר למשל סנובו
מכניס את המייל שלך לספאם...
-
@צדיק-וטוב-לו-0 במה הוא יותר טוב?
@חיים5299173 כתב בהמלצה | "פתחו את המייל ששלחתי?":
@צדיק-וטוב-לו-0 במה הוא יותר טוב?
מראה את זמני הפתיחות, לא משאיר סימנים.
-
@צדיק-וטוב-לו-0 כתב בהמלצה | "פתחו את המייל ששלחתי?":
יש טובים יותר למשל סנובו
מכניס את המייל שלך לספאם...
-
@שוקי-סגל כתב בהמלצה | "פתחו את המייל ששלחתי?":
@שמואל-ש ??
הוא באמת מעביר את המיל שלך לספאם??
או שיש אפשרות כזאות? -
לדעתי זה יותר טוב
https://chrome.google.com/webstore/detail/streak-email-tracking-for/jcgpgjhaendighananonflfmjjefjjlpואם כבר מדברים על תוספים למייל אז כדאי לנסות גם את זה
https://chrome.google.com/webstore/detail/checker-plus-for-gmail/oeopbcgkkoapgobdbedcemjljbihmemj
-
למי שעדיין לא מעודכן: יש תוסף לאימייל שמאפשר לראות האם ההודעה שלך הגיעה והאם היא נפתחה (כמו בוואצאפ).
הנה קישור: https://mailtrack.io/?utm_source=gmail&utm_medium=signature&utm_campaign=signaturevirality11&@חיים5299173 כתב בהמלצה | "פתחו את המייל ששלחתי?":
למי שעדיין לא מעודכן: יש תוסף לאימייל שמאפשר לראות האם ההודעה שלך הגיעה והאם היא נפתחה (כמו בוואצאפ).
הנה קישור: https://mailtrack.io/?utm_source=gmail&utm_medium=signature&utm_campaign=signaturevirality11&זה משאיר סימן במייל?
-
@שוקי-סגל כתב בהמלצה | "פתחו את המייל ששלחתי?":
@שמואל-ש ??
הוא באמת מעביר את המיל שלך לספאם??
או שיש אפשרות כזאות?@שמואל-ש כתב בהמלצה | "פתחו את המייל ששלחתי?":
@שוקי-סגל כתב בהמלצה | "פתחו את המייל ששלחתי?":
@שמואל-ש ??
הוא באמת מעביר את המיל שלך לספאם??
או שיש אפשרות כזאות?בגדול זה נפתר.
-
@חיים5299173 כתב בהמלצה | "פתחו את המייל ששלחתי?":
למי שעדיין לא מעודכן: יש תוסף לאימייל שמאפשר לראות האם ההודעה שלך הגיעה והאם היא נפתחה (כמו בוואצאפ).
הנה קישור: https://mailtrack.io/?utm_source=gmail&utm_medium=signature&utm_campaign=signaturevirality11&זה משאיר סימן במייל?
-
@שמואל-ש כתב בהמלצה | "פתחו את המייל ששלחתי?":
@שוקי-סגל כתב בהמלצה | "פתחו את המייל ששלחתי?":
@שמואל-ש ??
הוא באמת מעביר את המיל שלך לספאם??
או שיש אפשרות כזאות?בגדול זה נפתר.
@צדיק-וטוב-לו-0 כתב בהמלצה | "פתחו את המייל ששלחתי?":
בגדול זה נפתר.
מה נפתר?
אגב, הסרתי את זה מאז, ופתאום ראיתי שזה כמעט לא דחוף ואפילו לא כ"כ שימושי... -
@צדיק-וטוב-לו-0 כתב בהמלצה | "פתחו את המייל ששלחתי?":
בגדול זה נפתר.
מה נפתר?
אגב, הסרתי את זה מאז, ופתאום ראיתי שזה כמעט לא דחוף ואפילו לא כ"כ שימושי...@שמואל-ש כתב בהמלצה | "פתחו את המייל ששלחתי?":
@צדיק-וטוב-לו-0 כתב בהמלצה | "פתחו את המייל ששלחתי?":
בגדול זה נפתר.
מה נפתר?
אגב, הסרתי את זה מאז, ופתאום ראיתי שזה כמעט לא דחוף ואפילו לא כ"כ שימושי...שימושי - תלוי כמובן במטרות השימוש שלך במייל.
בכ"א בזמנו גם אני הסרתי, לאחרונה החזרתי, ולא התקבלו פידבקים על ספאם. -
@SUS-1 לא נראלי. מקסימום תחפש תוספים מקבילים...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות