לוחת הקלטה
-
@QJDTOP אמר בלוחת הקלטה:
שלום אני צריך קוד בישביל שלוחת הקלטות לפי הקשת השלוחה שאליה אני רוצה להעלות את ההקלטה?
הקלטות
ואז להעתיק לאן שבא לך?@MGM-IVR אמר בלוחת הקלטה:
@QJDTOP אמר בלוחת הקלטה:
שלום אני צריך קוד בישביל שלוחת הקלטות לפי הקשת השלוחה שאליה אני רוצה להעלות את ההקלטה?
הקלטות
ואז להעתיק לאן שבא לך?אם אני יוסיף שלוחת הקלטות בלי להגדיר לאיפה הוא ישאל לאיפה?
אני רוצב שאחרי שאני מקליט או לפני הוא ישאל לאיזה שלוחה להקליט -
@MGM-IVR אמר בלוחת הקלטה:
@QJDTOP אמר בלוחת הקלטה:
שלום אני צריך קוד בישביל שלוחת הקלטות לפי הקשת השלוחה שאליה אני רוצה להעלות את ההקלטה?
הקלטות
ואז להעתיק לאן שבא לך?אם אני יוסיף שלוחת הקלטות בלי להגדיר לאיפה הוא ישאל לאיפה?
אני רוצב שאחרי שאני מקליט או לפני הוא ישאל לאיזה שלוחה להקליט@QJDTOP אמר בלוחת הקלטה:
@MGM-IVR אמר בלוחת הקלטה:
@QJDTOP אמר בלוחת הקלטה:
שלום אני צריך קוד בישביל שלוחת הקלטות לפי הקשת השלוחה שאליה אני רוצה להעלות את ההקלטה?
הקלטות
ואז להעתיק לאן שבא לך?אם אני יוסיף שלוחת הקלטות בלי להגדיר לאיפה הוא לא ישאל לאיפה
לא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות