בעיה | נוסחא לא מתעדכנת באקסל
-
אני כותב נוסחא של סכום אוטומטי (למשל) ואני מעתיק אותו על כל העמודה אבל הכל נהיה אותו תוצאה כמו הראשון ברגע שאני מתחיל לערוך את הנוסחא אפי' בלי להחליף כלום אני לוחץ אנטר והתוצאה הנכונה מגיע (היינו הוא לא בעיה של הנוסחא הוא פשוט לא מחשבן את הנוסחא בזמן ההעתקה אלא מעתיק כולל התוצאה)
מקווה שהובנתי
נ. ב. יכול להיות שזה קשור אבל יש לי עוד בעיה לאחרונה שכשאני מחליף נתונים בתאים שעליהם הולך הנוסחא הוא גם לא מתעדכן מה שלא היה פעם
מקווה שהובנתי ואשמח לתשובה
תודה רבה -
אני כותב נוסחא של סכום אוטומטי (למשל) ואני מעתיק אותו על כל העמודה אבל הכל נהיה אותו תוצאה כמו הראשון ברגע שאני מתחיל לערוך את הנוסחא אפי' בלי להחליף כלום אני לוחץ אנטר והתוצאה הנכונה מגיע (היינו הוא לא בעיה של הנוסחא הוא פשוט לא מחשבן את הנוסחא בזמן ההעתקה אלא מעתיק כולל התוצאה)
מקווה שהובנתי
נ. ב. יכול להיות שזה קשור אבל יש לי עוד בעיה לאחרונה שכשאני מחליף נתונים בתאים שעליהם הולך הנוסחא הוא גם לא מתעדכן מה שלא היה פעם
מקווה שהובנתי ואשמח לתשובה
תודה רבה -
@dfhzrhree

זה המצב אצלי זה בסדר? -
@dfhzrhree

זה המצב אצלי זה בסדר? -
@היהודי
זה אכן נראה בסדר, עם זאת - נסה לאפשר חישוב איטרטיבי, מול נוסחאות מסוימות זה עשוי אולי להיות הפיתרון...@dfhzrhree סודר ברוך ה'
הבעיה היה שהוא היה מוגדר כטקסס ולא כמספר
תודה רבה -
@dfhzrhree סודר ברוך ה'
הבעיה היה שהוא היה מוגדר כטקסס ולא כמספר
תודה רבה -
@dfhzrhree אין לי מושג אבל לכאורה כשהוא מוגדר על טקסס הוא פשוט לא מחשבן כל הזמן אבל כשמחשבנים שוב הוא מתעדכן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
