אז גוגל גם בחגיגה של שיחות הוידאו?
-
@Men770 אמר באז גוגל גם בחגיגה של שיחות הוידאו?:
@שמואל זה בכלל לא חדש..
נכון, אבל לכבוד הקורונה , הם שמו את זה ככה:

לפני זה, זה לא היה ככה...@אביי אמר באז גוגל גם בחגיגה של שיחות הוידאו?:
@Men770 אמר באז גוגל גם בחגיגה של שיחות הוידאו?:
@שמואל זה בכלל לא חדש..
נכון, אבל לכבוד הקורונה , הם שמו את זה ככה:

לפני זה, זה לא היה ככה...הם לא חשבו על עד שזה נהיה פופולארי
-
@אביי אמר באז גוגל גם בחגיגה של שיחות הוידאו?:
@Men770 אמר באז גוגל גם בחגיגה של שיחות הוידאו?:
@שמואל זה בכלל לא חדש..
נכון, אבל לכבוד הקורונה , הם שמו את זה ככה:

לפני זה, זה לא היה ככה...הם לא חשבו על עד שזה נהיה פופולארי
-
@QJDTOP לא קשור, זה כחלק מהמאבק שלהם בקורונה, ראיתי את זה באיזה מאמר של עובד בגוגל, לא זוכר איפה זה היה, יש עוד מלא דברים שהם שינו לטובת הקורונה...
@אביי אמר באז גוגל גם בחגיגה של שיחות הוידאו?:
@QJDTOP לא קשור, זה כחלק מהמאבק שלהם בקורונה, ראיתי את זה באיזה מאמר של עובד בגוגל, לא זוכר איפה זה היה, יש עוד מלא דברים שהם שינו לטובת הקורונה...
@אביי אמר באז גוגל גם בחגיגה של שיחות הוידאו?:
@QJDTOP לא קשור, זה כחלק מהמאבק שלהם בקורונה, ראיתי את זה באיזה מאמר של עובד בגוגל, לא זוכר איפה זה היה, יש עוד מלא דברים שהם שינו לטובת הקורונה...
יכול להיות בגלל זה אבל אני מאמר שזה בגלל שהם רצו להיות יותר שווים מחברות אחרות כלומר להעלות את הרמה אם זה היה באמת בגלל הקורונה הם היו עושים זאת מזמן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

