בקשה | רדיו לנוקיה 208
-
אחרי בדיקה שעשיתי ראיתי שלא הוציאו שום חלק שקשור לרדיו אז אם משהו יכול לעזור לי אם יש אפשרות להפעיל רדיו או ישום שאני יכול להכניס
-
אחרי בדיקה שעשיתי ראיתי שלא הוציאו שום חלק שקשור לרדיו אז אם משהו יכול לעזור לי אם יש אפשרות להפעיל רדיו או ישום שאני יכול להכניס
@איציק-לוי
איזו גרסה - תפריט מה יש לך? תפרט ! -
@איציק-לוי
איזו גרסה - תפריט מה יש לך? תפרט ! -
@איציק-לוי
ודאי -
אחרי בדיקה שעשיתי ראיתי שלא הוציאו שום חלק שקשור לרדיו אז אם משהו יכול לעזור לי אם יש אפשרות להפעיל רדיו או ישום שאני יכול להכניס
@איציק-לוי תחבר את המכשיר למחשב, אם הוא מתחבר למחשב ולא רק מטעין אותו, אפשר לשנות ולהכניס יישומים והכל וזה עם התוכנה שהובא פה https://mitmachim.top/topic/11/שינוי-תפריט-החלפת-קובצי-תפריט-עם-תוכנת
-
@איציק-לוי
ודאי -
@עזיז תודה על ההתעניינות
אני לא יכול לחבר את הפלאפון למחשב אני יכול רק להכניס ישומים דרך שליחת קבצים בבלוטוס
רציתי לדעת אם יש ישום או קוד קישור דרך האנשי קשר וכדו' שאני יכול להגיע לרדיו
תודה -
@איציק-לוי תעבוד עם התוכנה שהובאה פה ותתחבר לתוכנה דרך הבלוטוס, מקווה שיעבוד גם בפלאפון כשר לגמרי
-
@בעש-ט ב208 לא שייך דרך הבלוטוס.
@איציק-לוי הדרך היחידה היא להחליף שקע טעינה, כדי שיעלה על מח\חשב -
@דוד-1 כתב בבקשה | רדיו לנוקיה 208:
@בעש-ט ב208 לא שייך דרך הבלוטוס.
סליחה, לא ידעתי.
אבל ישנה דרך נוספת בC2 ולא יודע אם קיימת ב208, זה דרך זיהוי קולי, ולומר 'רדיו מופעל'
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות