בקשה | מעוניין בפתיח של תוכנית "בקצב היום" עבור צלצול
-
אשמח אם יש למישהו איך להשיג את זה, [אולי להוריד מהאתר את התכנית המלאה ביום שבו היה פתיח ארוך בלי דיבורים, כמו היום - י"ב ניסן] האינטרנט שלי כרגע לא מאפשר לעשות את זה.
תודה רבה@EBA באיזה קטע בהתחלה?
-
@EBA באיזה קטע בהתחלה?
@קול-מיוזיק זה בתחילת התכנית ממש, אבל רק עכשיו הבנתי שהיות וזו תוכנית של קול חי שמועברת גם לקול חי מיוזיק, הפתיח הארוך הוא רק בקול חי מיוזיק עד שנגמרות החדשות וכו' בקול חי. ולכן גם אם אני שמעתי במיוזיק פתיח ארוך, בתוכנית המקורית באתר קול חי זה היה קצרצר, ולכן לא יעזור להוריד משם, צריך למצוא רעיון אחר.
-
אשמח אם יש למישהו איך להשיג את זה, [אולי להוריד מהאתר את התכנית המלאה ביום שבו היה פתיח ארוך בלי דיבורים, כמו היום - י"ב ניסן] האינטרנט שלי כרגע לא מאפשר לעשות את זה.
תודה רבה@EBA כתב בבקשה | מעוניין בפתיח של תוכנית "בקצב היום" עבור צלצול:
אשמח אם יש למישהו איך להשיג את זה, [אולי להוריד מהאתר את התכנית המלאה ביום שבו היה פתיח ארוך בלי דיבורים, כמו היום - י"ב ניסן] האינטרנט שלי כרגע לא מאפשר לעשות את זה.
תודה רבהאולי פשוט תקליט מהרדיו?
-
@EBA כתב בבקשה | מעוניין בפתיח של תוכנית "בקצב היום" עבור צלצול:
אשמח אם יש למישהו איך להשיג את זה, [אולי להוריד מהאתר את התכנית המלאה ביום שבו היה פתיח ארוך בלי דיבורים, כמו היום - י"ב ניסן] האינטרנט שלי כרגע לא מאפשר לעשות את זה.
תודה רבהאולי פשוט תקליט מהרדיו?
-
@צדיק-0 נכון, רק כרגע אין לי מכשיר שיכול לעשות את זה. אני מאזין ברכב ובמערכת סטריאו בבית.
חשבתי אולי כבר יש למישהו את זה מוכן.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות