עזרה | נוקיה c5-00 עזרה לגבי הודעות
-
@מישהו12 היי תודה רבה על קובץ ההתקנה, רק שאלה איך אני מתקינה את זה על המכשיר?
מורידה למחשב ומעבירה למכשיר? אם כן לאיזה תיקייה זה אמור להכנס? -
@shanirbd לא משנה לאיזו תיקיה בלחיצה עליו הוא ישאל אם ברצונך להתקין C5 הוא כמו אנדרואיד בקטע הזה שמתקינים בו אפליקציות ולא כמו C2 וכדו' שכל יישום שבתוכו מותקן
@מומי-ארזי תודה רבה
-
פוסט זה נמחק!
-
@shanirbd
https://mitmachim.top/post/4301
ושים לב להודעה האחרונה בשרשור.פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@אחד-מי-יודע-0 לא קשור... אם הוא יקדים את התאריך לא יעזור. תקרא את השרשור שם, הקדמת התאריך רק נועדה לפתור בעיה במדריך שבתחילת השרשור - והמדריך הזה יפתור את הבעיה של @shanirbd
-
@אחד-מי-יודע-0 לא קשור... אם הוא יקדים את התאריך לא יעזור. תקרא את השרשור שם, הקדמת התאריך רק נועדה לפתור בעיה במדריך שבתחילת השרשור - והמדריך הזה יפתור את הבעיה של @shanirbd
@מישהו12 לא הבנתי, אז המדריך שם יעזור לבעיה שיש לה?
-
@מישהו12 היי תודה, אין לי בכלל רום במכשיר, אז אני חייבת להוריד לפי המדריך ששלחת לי ? ורק אז להתקין את הi sms?
קודם לעדכן תאריך ואז להוריד רום ?
כי שניסיתי להוריד רום בפסוט ששלחת רשום לי שהקובץ פגום. אולי בגלל התאריך? -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

