שאלה | בקשר למדריך רוט ב MTK
-
@יאיר-שי כתב בשאלה | בקשר למדריך רוט ב MTK:
waiting for any device
רגע זה מעולה בעצם,
מה מצב המכשיר, נכבה? ונדלק עם כיתוב למטה על רקע שחור? -
י יאיר שי התייחס לנושא זה ב
-
@משה-144 כן, כתוב ...fastboot mode אבל במחשב כתוב לי waiting for any device ואני לא יכול להמשיך את 4 כי זה נתקע על זה ולא מתקדם.
-
@יאיר-שי כתב בשאלה | בקשר למדריך רוט ב MTK:
@משה-144 כן, כתוב ...fastboot mode אבל במחשב כתוב לי waiting for any device ואני לא יכול להמשיך את 4 כי זה נתקע על זה ולא מתקדם.
התקנת את מה שבספרה 2?
-
-
@יאיר-שי תנסה את כל הדרייברים בפוסט הזה https://mitmachim.top/topic/26342/דרייברים-ל-mtk-כל-הסוגים-להורדה
או שאולי כל אלה נמצאים בסקריפט של @משה-144 ?
@2580 את הסוג השלישי כבר התקנתי וזה עובד לי מצוין ב- ADB חוץ מפתיחת ה- bootloader.
ו @מישהו12 הזמין אותי לתייג אותו אז אני יחזור בקצרה...
זה אנדרואיד 8.1 וכשאני נכנס ל- fastboot לפי המדריך הזה זה כותב לי למטה במסך ...fastboot mode וב- ADB זה כותב waiting for any device וזהו, לא מתקדם משם כלום (אותו דבר בסקריפט), השאלה אם לנסות את הלינוקס הזה או שיש דרך אחרת? -
@2580 את הסוג השלישי כבר התקנתי וזה עובד לי מצוין ב- ADB חוץ מפתיחת ה- bootloader.
ו @מישהו12 הזמין אותי לתייג אותו אז אני יחזור בקצרה...
זה אנדרואיד 8.1 וכשאני נכנס ל- fastboot לפי המדריך הזה זה כותב לי למטה במסך ...fastboot mode וב- ADB זה כותב waiting for any device וזהו, לא מתקדם משם כלום (אותו דבר בסקריפט), השאלה אם לנסות את הלינוקס הזה או שיש דרך אחרת? -
@2580 את הסוג השלישי כבר התקנתי וזה עובד לי מצוין ב- ADB חוץ מפתיחת ה- bootloader.
ו @מישהו12 הזמין אותי לתייג אותו אז אני יחזור בקצרה...
זה אנדרואיד 8.1 וכשאני נכנס ל- fastboot לפי המדריך הזה זה כותב לי למטה במסך ...fastboot mode וב- ADB זה כותב waiting for any device וזהו, לא מתקדם משם כלום (אותו דבר בסקריפט), השאלה אם לנסות את הלינוקס הזה או שיש דרך אחרת? -
@שוקי-סגל כתב בשאלה | בקשר למדריך רוט ב MTK:
איזה מכשיר?
נגן מעלי אקספרס, לא משהו מוכר.
@שוקי-סגל כתב בשאלה | בקשר למדריך רוט ב MTK:
וחוץ מלצרוב בוט הבוטלאנדר פתוח?
לא, כי הפקודה ב- ADB לא מצליחה לפתוח אותו, אבל כנראה שאין ברירה אני יצטרך להכין את הלינוקס ואני יעדכן אם זה יצליח.
-
@שוקי-סגל כתב בשאלה | בקשר למדריך רוט ב MTK:
איזה מכשיר?
נגן מעלי אקספרס, לא משהו מוכר.
@שוקי-סגל כתב בשאלה | בקשר למדריך רוט ב MTK:
וחוץ מלצרוב בוט הבוטלאנדר פתוח?
לא, כי הפקודה ב- ADB לא מצליחה לפתוח אותו, אבל כנראה שאין ברירה אני יצטרך להכין את הלינוקס ואני יעדכן אם זה יצליח.
-
@יאיר-שי כתב בשאלה | בקשר למדריך רוט ב MTK:
נגן מעלי אקספרס, לא משהו מוכר.
על זה בדיוק אני שואל אולי יש לך קישור? פשוט אני מתעסק הרבה בנגנים של אלי אקספרס, גם בלא מוכרים!
@שוקי-סגל כתב בשאלה | בקשר למדריך רוט ב MTK:
@יאיר-שי כתב בשאלה | בקשר למדריך רוט ב MTK:
נגן מעלי אקספרס, לא משהו מוכר.
על זה בדיוק אני שואל אולי יש לך קישור? פשוט אני מתעסק הרבה בנגנים של אלי אקספרס, גם בלא מוכרים!
-
@שוקי-סגל כתב בשאלה | בקשר למדריך רוט ב MTK:
@יאיר-שי כתב בשאלה | בקשר למדריך רוט ב MTK:
נגן מעלי אקספרס, לא משהו מוכר.
על זה בדיוק אני שואל אולי יש לך קישור? פשוט אני מתעסק הרבה בנגנים של אלי אקספרס, גם בלא מוכרים!
-
@יאיר-שי אני לא יודע לגבי הנגן הזה אבל בנגנים אחרים. עשיתי רוט ע''י אפליקציה דרך WIFI וכיביתי את הבוטלאנדר רק דרך אפשרויות למפתחים/ביטול נעילת OEM, תנסה!
-
@יאיר-שי תנסה לא עולה כסף, פשוט בנגנים האלה לא תמיד האנדרואיד אומר לי יש פלאפון אנדרואיד 5 ואי אפשר לעשות רוט באפליקציה אלא להשריש את הבוט, אבל בנגנים האלה עשיתי בהרבה אנדרואיד 5 ומעלה.
-
@שוקי-סגל עשית דרך אפליקציה בנגנים עם אנדרואיד מעל 5 (לא כולל 5)?
@יאיר-שי כתב בשאלה | בקשר למדריך רוט ב MTK:
@שוקי-סגל באנדרואיד 8??
עד כמה שידוע לי מעל 5 לא ניתן...
-
@danidani כתב בשאלה | בקשר למדריך רוט ב MTK:
@2580 מסתבר שאתה צודק שאא אבל מעניין שה m 390 שכתוב שהוא אנדרואיד 6 ובכל אופן זה מצליח
זה כבר ידוע שזה לא נכון...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות