בעיה | שדרוג ווינדאוס 7 לווינדאוס 10/11
-
@neriah כתב בבעיה | שדרוג ווינדאוס 7 לווינדאוס 10/11:
@dell-0 מה צריך לעשות לאחר ההורדה?
תפעיל את הקובץ שירד כמנהל
ותבחר בשדרוג [כדי שלא ימחק לך כל תוכן המחשב] -
@yoram11 כתב בבעיה | שדרוג ווינדאוס 7 לווינדאוס 10/11:
תפעיל את הקובץ שירד כמנהל
ותבחר בשדרוג [כדי שלא ימחק לך כל תוכן המחשב]אין לי אפשרות להפעיל כמנהל. מה לעשות?
-
-
@שימי-אברך עדיף לך ווינדוס 10, לענ"ד. (ככה בלי סיבוכים יחסית)...
-
@שימי-אברך מה צריך לסמן כאן?

-
@שימי-אברך מה צריך לסמן כאן?

-
@neriah
אתה מחפש קובץ ISO של ווינדוס 10 מעודכן?@למה-מה-קרה כתב בבעיה | שדרוג ווינדאוס 7 לווינדאוס 10/11:
אתה מחפש קובץ ISO של ווינדוס 10 מעודכן?
@למה-מה-קרה כן
-
@למה-מה-קרה כתב בבעיה | שדרוג ווינדאוס 7 לווינדאוס 10/11:
אתה מחפש קובץ ISO של ווינדוס 10 מעודכן?
@למה-מה-קרה כן
-
@למה-מה-קרה הצלחתי כבר, תודה רבה!
-
@dell-0 @K-O-G @LEVI-H @yoram11 @למה-מה-קרה @שימי-אברך תודה רבה לכל המסייעים! השתמשתי בשיטה של @שימי-אברך ועבד מצויין.
-
@שימי-אברך מה צריך לסמן כאן?

-
@שימי-אברך כתב בבעיה | שדרוג ווינדאוס 7 לווינדאוס 10/11:
@neriah לווינדוס 10 תסמן 21h2 זה הגרסה האחרונה
הגרסה האחרונה היא 22H2
(שאותה הביא @למה-מה-קרה לעיל) -
@שימי-אברך כתב בבעיה | שדרוג ווינדאוס 7 לווינדאוס 10/11:
@neriah לווינדוס 10 תסמן 21h2 זה הגרסה האחרונה
הגרסה האחרונה היא 22H2
(שאותה הביא @למה-מה-קרה לעיל) -
@neriah מקסימום תתקין 21 ואז תעדכן ל22.
@neriah כתב בבעיה | שדרוג ווינדאוס 7 לווינדאוס 10/11:
לא נראה לי שהמפרט חלש... המחשב יחסית מהיר.
וזה לא אומר כלום, היה לי בבית מחשב מהיר יחסית עם ווינדווס 7, ושהתקנתי עליו 10 הוא נהיה איטי.
-
@neriah מקסימום תתקין 21 ואז תעדכן ל22.
@neriah כתב בבעיה | שדרוג ווינדאוס 7 לווינדאוס 10/11:
לא נראה לי שהמפרט חלש... המחשב יחסית מהיר.
וזה לא אומר כלום, היה לי בבית מחשב מהיר יחסית עם ווינדווס 7, ושהתקנתי עליו 10 הוא נהיה איטי.
-
@אחד-מי-יודע-0 כי הווינדוס נשמר עם כל הדברים ומערכת הפעלה שלו, זה מפוצץ את האחסון ולפעמים תוקע את המחשב
@LEVI-H גם לאחר 10 ימים כשהוא מוחק את קבצי המערכת ההפעלה הישנים, עדיין הוא היה איטי!
-
@neriah כתב בבעיה | שדרוג ווינדאוס 7 לווינדאוס 10/11:
@מנחמן לא היה שם אופציה ל22H2
אז תוריד כמו שצריך, ישר ממיקרוסופט
-
@neriah כתב בבעיה | שדרוג ווינדאוס 7 לווינדאוס 10/11:
@מנחמן לא היה שם אופציה ל22H2
אז תוריד כמו שצריך, ישר ממיקרוסופט
@מנחמן הבעיה היא שהוא לא כ"כ הצליח,
@neriah כתב בבעיה | שדרוג ווינדאוס 7 לווינדאוס 10/11:
הורדת הקבצים מהאתר של מייקרוסופט וזה לא עבד
לכן הציעו לו את הדרך השניה
-
@מנחמן הבעיה היא שהוא לא כ"כ הצליח,
@neriah כתב בבעיה | שדרוג ווינדאוס 7 לווינדאוס 10/11:
הורדת הקבצים מהאתר של מייקרוסופט וזה לא עבד
לכן הציעו לו את הדרך השניה
@אחד-מי-יודע-0
הוא אפילו לא פירט מה הוא ניסה להוריד ולמה זה לא הצליח
ככה שזו לא באמת סיבה לעבוד כמו בן-אדם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות