בעיה | קובץ .exe לא נפתח
-
@איציק-לוי תסביר מה זה לא נפתח
ממתי?
עשית משהו?
בכ"א תוריד את הדובץ הזה ותאשר את כל החלונות -
@איציק-לוי תסביר מה זה לא נפתח
ממתי?
עשית משהו?
בכ"א תוריד את הדובץ הזה ותאשר את כל החלונות -
@איציק-לוי לא ענית
ממתי זה ככה ומה עשית לפני -
@איציק-לוי לא ענית
ממתי זה ככה ומה עשית לפני -
@איציק-לוי אחרי שהסתכלתי פה הגעתי למסקנה שהמערכת שלך היא 32 סיביות, ולכן לא תוכל לפתוח קובץ שמתאים ל- 64 סיביות
-
@איציק-לוי אחרי שהסתכלתי פה הגעתי למסקנה שהמערכת שלך היא 32 סיביות, ולכן לא תוכל לפתוח קובץ שמתאים ל- 64 סיביות
@חכם-בלילה-1 תוכל אולי לתת לי קישור לקובץ של 32 סיביות. תודה.
-
@חכם-בלילה-1 תוכל אולי לתת לי קישור לקובץ של 32 סיביות. תודה.
@איציק-לוי
איזה קובץ?
של התקנת וינדוס? -
-
-
@איציק-לוי אתה מנסה להתקין ווינדוס 11?
-
@איציק-לוי אתה מנסה להתקין ווינדוס 11?
-
@איציק-לוי
אתה מנסה להתקין ככה וינדוס 10??
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

