בעיה | איגו בשיאומי מקשים
-
יש לי שיאומי מקשים עם האיגו והוא עבד יופי.
פתאום הוא כותב "מקלט ג'י פי אס מנותק"
מה עושים?@אליהו-6 אולי מחקת את הקבצים של המפות מהטלפון??
-
יש לי שיאומי מקשים עם האיגו והוא עבד יופי.
פתאום הוא כותב "מקלט ג'י פי אס מנותק"
מה עושים?@אליהו-6 הוא נפתח האפליקציה או שזה מיד נסגר??
-
@אליהו-6 אולי מחקת את הקבצים של המפות מהטלפון??
-
@אליהו-6 הוא נפתח האפליקציה או שזה מיד נסגר??
-
@אליהו-6 ניסית לאפס?
-
בדקת בהגדרות שהמיקום מופעל?
-
@אליהו-6 ניסית לאפס?
-
בדקת בהגדרות שהמיקום מופעל?
-
@אליהו-6 כתב בבעיה | איגו בשיאומי מקשים:
איפסתי וזה לא עזר (למרות שבעבר זה קרה לי כמה פעמים וכל פעם שאיפסתי זה כן עזר)
איפוס רגיל אתה מתכוון לא איפוס נתוני יצרן נכון??
-
@אליהו-6 כתב בבעיה | איגו בשיאומי מקשים:
איפסתי וזה לא עזר (למרות שבעבר זה קרה לי כמה פעמים וכל פעם שאיפסתי זה כן עזר)
איפוס רגיל אתה מתכוון לא איפוס נתוני יצרן נכון??
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות