בקשה | תגובה לWSA על ווינדוס 10
-
@י-פל זה נמצא בדרייב
אני לא מבין למה אתה מתכוון@A0533057932 כתב בבקשה | תגובה לWSA על ווינדוס 10:
@י-פל זה נמצא בדרייב
אני לא מבין למה אתה מתכווןאיך בדרייב?
הבאת קישור לגיטהאב. -
@י-פל זה נמצא בדרייב
אני לא מבין למה אתה מתכוון@A0533057932
אצלך זה בדרייב? אתמהה!
שו"ר את זה כאן:
https://forum.xda-developers.com/t/windows-subsystem-for-android-wsa-for-windows-10-11-android-13.4533165/
ובדרייב כאן:
https://drive.google.com/file/d/1ehUYXtlIlvADrxUvaLtN1yNZ8XqcB6qL/view?usp=share_link
קובץ שהתפרסם... -
@A0533057932
אצלך זה בדרייב? אתמהה!
שו"ר את זה כאן:
https://forum.xda-developers.com/t/windows-subsystem-for-android-wsa-for-windows-10-11-android-13.4533165/
ובדרייב כאן:
https://drive.google.com/file/d/1ehUYXtlIlvADrxUvaLtN1yNZ8XqcB6qL/view?usp=share_link
קובץ שהתפרסם...@י-פל כתב בבקשה | תגובה לWSA על ווינדוס 10:
@A0533057932
אצלך זה בדרייב? אתמהה!
שו"ר את זה כאן:
https://forum.xda-developers.com/t/windows-subsystem-for-android-wsa-for-windows-10-11-android-13.4533165/
ובדרייב כאן:
https://drive.google.com/file/d/1ehUYXtlIlvADrxUvaLtN1yNZ8XqcB6qL/view?usp=share_link
קובץ שהתפרסם...מתנצל
אני כל כך רגיל לענות על ווינדוס 11
בהמשך היום אני יעלה לדרייב -
תגובה: מדריך | WSA על ווינדוס 10
תוכל בבקשה להעלות את הקבצים לדריייב/שרת אחר? בחדרי מחשבים+חותם גיטהב סגור (למה? רק הם יודעים...)@י-פל כתב בבקשה | תגובה לWSA על ווינדוס 10:
תגובה: מדריך | WSA על ווינדוס 10
תוכל בבקשה להעלות את הקבצים לדריייב/שרת אחר? בחדרי מחשבים+חותם גיטהב סגור (למה? רק הם יודעים...)העלתי לדרייב של WSA
הקישור נמצא במדריך הראשי -
@י-פל כתב בבקשה | תגובה לWSA על ווינדוס 10:
תגובה: מדריך | WSA על ווינדוס 10
תוכל בבקשה להעלות את הקבצים לדריייב/שרת אחר? בחדרי מחשבים+חותם גיטהב סגור (למה? רק הם יודעים...)העלתי לדרייב של WSA
הקישור נמצא במדריך הראשי@A0533057932
א. תודה.
ב. יש לך טעות בקישור לקטלוג ווינדוס.
עריכה: כוונתי, 2 הקישורים הם לאותו מקום, שמתחיל בKB501, כשאחג מהם צריך להתחיל בKB502, אאל"ט. -
@A0533057932
א. תודה.
ב. יש לך טעות בקישור לקטלוג ווינדוס.
עריכה: כוונתי, 2 הקישורים הם לאותו מקום, שמתחיל בKB501, כשאחג מהם צריך להתחיל בKB502, אאל"ט.@י-פל כתב בבקשה | תגובה לWSA על ווינדוס 10:
עריכה: כוונתי, 2 הקישורים הם לאותו מקום, שמתחיל בKB501, כשאחג מהם צריך להתחיל בKB502, אאל"ט.
תוקן
-
@י-פל כתב בבקשה | תגובה לWSA על ווינדוס 10:
עריכה: כוונתי, 2 הקישורים הם לאותו מקום, שמתחיל בKB501, כשאחג מהם צריך להתחיל בKB502, אאל"ט.
תוקן
@יוסי-מחשבים @A0533057932
ניסיתי להתקין על מחשב ווינ' 10, 21H2 (בתקן...), התקנתי את 2 העדכונים, ו...

-
@יוסי-מחשבים @A0533057932
ניסיתי להתקין על מחשב ווינ' 10, 21H2 (בתקן...), התקנתי את 2 העדכונים, ו...

@י-פל כתב בבקשה | תגובה לWSA על ווינדוס 10:
@יוסי-מחשבים @A0533057932
ניסיתי להתקין על מחשב ווינ' 10, 21H2 (בתקן...), התקנתי את 2 העדכונים, ו...

עשית הפעלה מחדש?
-
@י-פל כתב בבקשה | תגובה לWSA על ווינדוס 10:
@יוסי-מחשבים @A0533057932
ניסיתי להתקין על מחשב ווינ' 10, 21H2 (בתקן...), התקנתי את 2 העדכונים, ו...

עשית הפעלה מחדש?
@A0533057932 בטח!
-
@A0533057932 בטח!
@י-פל כתב בבקשה | תגובה לWSA על ווינדוס 10:
@A0533057932 בטח!
אתה משתמש בגרסה העדכנית?
https://github.com/YT-Advanced/WSA-Script/releases/tag/v2023-03-30 -
@י-פל כתב בבקשה | תגובה לWSA על ווינדוס 10:
@A0533057932 בטח!
אתה משתמש בגרסה העדכנית?
https://github.com/YT-Advanced/WSA-Script/releases/tag/v2023-03-30@A0533057932
לא, כי זה בגיטהאב.
מה שאתה מעלה לדרייב זה מה שאשתמש בו...
אגב, בעיקרון אותו קובץ מתאים לווינ' 10 ולווינ' 11? -
@י-פל כתב בבקשה | תגובה לWSA על ווינדוס 10:
@A0533057932 בטח!
אתה משתמש בגרסה העדכנית?
https://github.com/YT-Advanced/WSA-Script/releases/tag/v2023-03-30פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות