דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. בקשת מידע | רוט לטאבלט אנדרואיד 10

בקשת מידע | רוט לטאבלט אנדרואיד 10

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית - אנדרואיד
25 פוסטים 3 כותבים 582 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י יחיאל האלוף

    @אליר325000 sl1021
    אדרואיד 10
    מה עוד צריך? איפה זה כתוב?

    אליר325000א מנותק
    אליר325000א מנותק
    אליר325000
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #5

    @יחיאל-האלוף מעבד הכי חשוב, אם זה MTK זה לא מסובך בכלל

    י תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אליר325000א אליר325000

      @יחיאל-האלוף מעבד הכי חשוב, אם זה MTK זה לא מסובך בכלל

      י מנותק
      י מנותק
      יחיאל האלוף
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #6

      @אליר325000 איפה זה כתוב?

      אליר325000א תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • י יחיאל האלוף

        @אליר325000 איפה זה כתוב?

        אליר325000א מנותק
        אליר325000א מנותק
        אליר325000
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #7

        @יחיאל-האלוף על החפיסה של הטאבלאט, אתר החברה...

        י תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אליר325000א אליר325000

          @יחיאל-האלוף על החפיסה של הטאבלאט, אתר החברה...

          י מנותק
          י מנותק
          יחיאל האלוף
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #8

          @אליר325000 Screenshot_20200903-203759.png

          אליר325000א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י יחיאל האלוף

            @אליר325000 Screenshot_20200903-203759.png

            אליר325000א מנותק
            אליר325000א מנותק
            אליר325000
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #9

            @יחיאל-האלוף זה לא עוזר, חכה אני יעלה לך אפליקצייה לסוג מעבד ותעלה לי צילומ

            אליר325000א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אליר325000א אליר325000

              @יחיאל-האלוף זה לא עוזר, חכה אני יעלה לך אפליקצייה לסוג מעבד ותעלה לי צילומ

              אליר325000א מנותק
              אליר325000א מנותק
              אליר325000
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #10

              @יחיאל-האלוף תעלה לי צילומ מכל מה שכתוב שם aida64-v191.apk

              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אליר325000א אליר325000

                @יחיאל-האלוף תעלה לי צילומ מכל מה שכתוב שם aida64-v191.apk

                י מנותק
                י מנותק
                יחיאל האלוף
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #11

                @אליר325000 כתב בבקשת מידע | רוט לטאבלט אנדרואיד 10:

                @יחיאל-האלוף תעלה לי צילומ מכל מה שכתוב שם aida64-v191.apk

                Screenshot_20230328-140938.png

                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • י יחיאל האלוף

                  @אליר325000 כתב בבקשת מידע | רוט לטאבלט אנדרואיד 10:

                  @יחיאל-האלוף תעלה לי צילומ מכל מה שכתוב שם aida64-v191.apk

                  Screenshot_20230328-140938.png

                  י מנותק
                  י מנותק
                  יחיאל האלוף
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #12

                  מישהו יכול להציל אותי???
                  זה פרטי המעבד של הטאבלט שלי...
                  יש למישהו רוט ומדריך בשביל זה???

                  אליר325000א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • י יחיאל האלוף

                    מישהו יכול להציל אותי???
                    זה פרטי המעבד של הטאבלט שלי...
                    יש למישהו רוט ומדריך בשביל זה???

                    אליר325000א מנותק
                    אליר325000א מנותק
                    אליר325000
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #13

                    @יחיאל-האלוף תעלה צילום מסך מהלשונית CPU לא סיסטם, מחילה על השיגוע....

                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אליר325000א אליר325000

                      @יחיאל-האלוף תעלה צילום מסך מהלשונית CPU לא סיסטם, מחילה על השיגוע....

                      י מנותק
                      י מנותק
                      יחיאל האלוף
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #14

                      @אליר325000 ![Screenshot_20230330-140934.png](Input file contains unsupported image format) Screenshot_20230330-140934_PeTCWe.jpg

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אליר325000א מנותק
                        אליר325000א מנותק
                        אליר325000
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #15

                        @יחיאל-האלוף
                        או.קי. זה MTK אתה צריך לשאוב את הקושחה כדי לרוטט אותו בצורה המיטבית.

                        י א 2 תגובות תגובה אחרונה
                        1
                        • אליר325000א אליר325000

                          @יחיאל-האלוף
                          או.קי. זה MTK אתה צריך לשאוב את הקושחה כדי לרוטט אותו בצורה המיטבית.

                          י מנותק
                          י מנותק
                          יחיאל האלוף
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #16

                          @אליר325000 כתב בבקשת מידע | רוט לטאבלט אנדרואיד 10:

                          @יחיאל-האלוף
                          או.קי. זה MTK אתה צריך לשאוב את הקושחה כדי לרוטט אותו בצורה המיטבית.

                          איך עושים את זה

                          אליר325000א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אליר325000א אליר325000

                            @יחיאל-האלוף
                            או.קי. זה MTK אתה צריך לשאוב את הקושחה כדי לרוטט אותו בצורה המיטבית.

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אני אני אני
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #17

                            @אליר325000
                            א"א להוריד רום סטוק ולרוטט אותו?
                            (אני שואל כדי לדעת)

                            אליר325000א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • י יחיאל האלוף

                              @אליר325000 כתב בבקשת מידע | רוט לטאבלט אנדרואיד 10:

                              @יחיאל-האלוף
                              או.קי. זה MTK אתה צריך לשאוב את הקושחה כדי לרוטט אותו בצורה המיטבית.

                              איך עושים את זה

                              אליר325000א מנותק
                              אליר325000א מנותק
                              אליר325000
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #18

                              @יחיאל-האלוף https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwi79JOlw4P-AhW1IMUKHdafAuMQFnoECA0QAQ&url=https%3A%2F%2Fmitmachim.top%2Ftopic%2F28376%2F%25D7%259E%25D7%2593%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%259A-%25D7%25A8%25D7%2595%25D7%2598-%25D7%259C%25D7%259E%25D7%259B%25D7%25A9%25D7%2599%25D7%25A8%25D7%2599-%25D7%2590%25D7%25A0%25D7%2593%25D7%25A8%25D7%2595%25D7%2590%25D7%2599%25D7%2593-%25D7%25A2%25D7%259D-%25D7%259E%25D7%25A2%25D7%2591%25D7%2593-mtk-%25D7%2591%25D7%2590%25D7%259E%25D7%25A6%25D7%25A2%25D7%2595%25D7%25AA-%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%2591%25D7%25A5-boot-img&usg=AOvVaw1BK6hskGy9XNWEi1c940Jt

                              י תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א אני אני אני

                                @אליר325000
                                א"א להוריד רום סטוק ולרוטט אותו?
                                (אני שואל כדי לדעת)

                                אליר325000א מנותק
                                אליר325000א מנותק
                                אליר325000
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליר325000
                                #19

                                @אני-אני-אני [איך תשיג רום סטוק לטבלאט סילבר ליין שספק אם יותר מעשרה סינים מכירים אותו?]
                                תיקון טעות!!!
                                @אני-אני-אני כן מצאתי משהו ברשת... מחילה
                                @יחיאל-האלוף זה גם תשובה בשבילך

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • אליר325000א אליר325000

                                  @יחיאל-האלוף https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwi79JOlw4P-AhW1IMUKHdafAuMQFnoECA0QAQ&url=https%3A%2F%2Fmitmachim.top%2Ftopic%2F28376%2F%25D7%259E%25D7%2593%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%259A-%25D7%25A8%25D7%2595%25D7%2598-%25D7%259C%25D7%259E%25D7%259B%25D7%25A9%25D7%2599%25D7%25A8%25D7%2599-%25D7%2590%25D7%25A0%25D7%2593%25D7%25A8%25D7%2595%25D7%2590%25D7%2599%25D7%2593-%25D7%25A2%25D7%259D-%25D7%259E%25D7%25A2%25D7%2591%25D7%2593-mtk-%25D7%2591%25D7%2590%25D7%259E%25D7%25A6%25D7%25A2%25D7%2595%25D7%25AA-%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%2591%25D7%25A5-boot-img&usg=AOvVaw1BK6hskGy9XNWEi1c940Jt

                                  י מנותק
                                  י מנותק
                                  יחיאל האלוף
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יחיאל האלוף
                                  #20

                                  @אליר325000 כתב בבקשת מידע | רוט לטאבלט אנדרואיד 10:

                                  @יחיאל-האלוף https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwi79JOlw4P-AhW1IMUKHdafAuMQFnoECA0QAQ&url=https%3A%2F%2Fmitmachim.top%2Ftopic%2F28376%2F%25D7%259E%25D7%2593%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%259A-%25D7%25A8%25D7%2595%25D7%2598-%25D7%259C%25D7%259E%25D7%259B%25D7%25A9%25D7%2599%25D7%25A8%25D7%2599-%25D7%2590%25D7%25A0%25D7%2593%25D7%25A8%25D7%2595%25D7%2590%25D7%2599%25D7%2593-%25D7%25A2%25D7%259D-%25D7%259E%25D7%25A2%25D7%2591%25D7%2593-mtk-%25D7%2591%25D7%2590%25D7%259E%25D7%25A6%25D7%25A2%25D7%2595%25D7%25AA-%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%2591%25D7%25A5-boot-img&usg=AOvVaw1BK6hskGy9XNWEi1c940Jt

                                  צריך רום שאוב..או שאני טועה..

                                  אליר325000א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • י יחיאל האלוף

                                    @אליר325000 כתב בבקשת מידע | רוט לטאבלט אנדרואיד 10:

                                    @יחיאל-האלוף https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwi79JOlw4P-AhW1IMUKHdafAuMQFnoECA0QAQ&url=https%3A%2F%2Fmitmachim.top%2Ftopic%2F28376%2F%25D7%259E%25D7%2593%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%259A-%25D7%25A8%25D7%2595%25D7%2598-%25D7%259C%25D7%259E%25D7%259B%25D7%25A9%25D7%2599%25D7%25A8%25D7%2599-%25D7%2590%25D7%25A0%25D7%2593%25D7%25A8%25D7%2595%25D7%2590%25D7%2599%25D7%2593-%25D7%25A2%25D7%259D-%25D7%259E%25D7%25A2%25D7%2591%25D7%2593-mtk-%25D7%2591%25D7%2590%25D7%259E%25D7%25A6%25D7%25A2%25D7%2595%25D7%25AA-%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%2591%25D7%25A5-boot-img&usg=AOvVaw1BK6hskGy9XNWEi1c940Jt

                                    צריך רום שאוב..או שאני טועה..

                                    אליר325000א מנותק
                                    אליר325000א מנותק
                                    אליר325000
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #21

                                    @יחיאל-האלוף לאו דווקא, אתה צריך רום מלא ולחץ ממנו את הבוט אימג' אני עכשיו נובר לך בגוגל אם כבר יש כזה....

                                    [האמת שאני בד"כ שואב תמיד, יותר בטוח ויותר אמין, אבל בשביל מתחילים נעשה קיצורי דרך]

                                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • י יחיאל האלוף

                                      @אליר325000 כתב בבקשת מידע | רוט לטאבלט אנדרואיד 10:

                                      @יחיאל-האלוף https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwi79JOlw4P-AhW1IMUKHdafAuMQFnoECA0QAQ&url=https%3A%2F%2Fmitmachim.top%2Ftopic%2F28376%2F%25D7%259E%25D7%2593%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%259A-%25D7%25A8%25D7%2595%25D7%2598-%25D7%259C%25D7%259E%25D7%259B%25D7%25A9%25D7%2599%25D7%25A8%25D7%2599-%25D7%2590%25D7%25A0%25D7%2593%25D7%25A8%25D7%2595%25D7%2590%25D7%2599%25D7%2593-%25D7%25A2%25D7%259D-%25D7%259E%25D7%25A2%25D7%2591%25D7%2593-mtk-%25D7%2591%25D7%2590%25D7%259E%25D7%25A6%25D7%25A2%25D7%2595%25D7%25AA-%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%2591%25D7%25A5-boot-img&usg=AOvVaw1BK6hskGy9XNWEi1c940Jt

                                      צריך רום שאוב..או שאני טועה..

                                      אליר325000א מנותק
                                      אליר325000א מנותק
                                      אליר325000
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #22
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אליר325000א אליר325000

                                        @יחיאל-האלוף לאו דווקא, אתה צריך רום מלא ולחץ ממנו את הבוט אימג' אני עכשיו נובר לך בגוגל אם כבר יש כזה....

                                        [האמת שאני בד"כ שואב תמיד, יותר בטוח ויותר אמין, אבל בשביל מתחילים נעשה קיצורי דרך]

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        יחיאל האלוף
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #23

                                        @אליר325000 כתב בבקשת מידע | רוט לטאבלט אנדרואיד 10:

                                        @יחיאל-האלוף לאו דווקא, אתה צריך רום מלא ולחץ ממנו את הבוט אימג' אני עכשיו נובר לך בגוגל אם כבר יש כזה....

                                        [האמת שאני בד"כ שואב תמיד, יותר בטוח ויותר אמין, אבל בשביל מתחילים נעשה קיצורי דרך]

                                        תסבי איך שואבים... אני יעשה א''ז

                                        י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • י יחיאל האלוף

                                          @אליר325000 כתב בבקשת מידע | רוט לטאבלט אנדרואיד 10:

                                          @יחיאל-האלוף לאו דווקא, אתה צריך רום מלא ולחץ ממנו את הבוט אימג' אני עכשיו נובר לך בגוגל אם כבר יש כזה....

                                          [האמת שאני בד"כ שואב תמיד, יותר בטוח ויותר אמין, אבל בשביל מתחילים נעשה קיצורי דרך]

                                          תסבי איך שואבים... אני יעשה א''ז

                                          י מנותק
                                          י מנותק
                                          יחיאל האלוף
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #24

                                          @יחיאל-האלוף ?

                                          אליר325000א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר