בקשה | נתקע הטלפון על מצב הטלפון מתחיל דחוף
-
@שוקי-סגל לא יעזור לגבות, מחיצת data מוצפנת. צריך פשוט לשאוב את סופר לערוך את ה system ui ולצרוב מחדש סופר. אין שום סיבה שהטלפון יאופס אלא אם כן עושים פעולה נוספת.
-
@שוקי-סגל לא יעזור לגבות, מחיצת data מוצפנת. צריך פשוט לשאוב את סופר לערוך את ה system ui ולצרוב מחדש סופר. אין שום סיבה שהטלפון יאופס אלא אם כן עושים פעולה נוספת.
-
@Harwona דבר ראשון הוא לא אמר שהדאטה מוצפנת דבר שני תשאל את @Ykingsmart שהתאפס לו!!
-
@4vfdfdr כתב בבקשה | נתקע הטלפון על מצב הטלפון מתחיל דחוף:
לכאורה אין צורך לצרוב כלום, פשוט תגלול את המסך מלמעלה ותגיע להגדרות, אפליקציות והתראות, פרטי אפליקציות, MT manager, ומשם תתקן ידנית את השגיאות ב SystemUI.
אגב היה לי כזאת בעיה בעבר וזה נבע מעריכה שעשית למסך בית. -
@4vfdfdr כתב בבקשה | נתקע הטלפון על מצב הטלפון מתחיל דחוף:
לכאורה אין צורך לצרוב כלום, פשוט תגלול את המסך מלמעלה ותגיע להגדרות, אפליקציות והתראות, פרטי אפליקציות, MT manager, ומשם תתקן ידנית את השגיאות ב SystemUI.
אגב היה לי כזאת בעיה בעבר וזה נבע מעריכה שעשית למסך בית. -
@4vfdfdr כתב בבקשה | נתקע הטלפון על מצב הטלפון מתחיל דחוף:
לכאורה אין צורך לצרוב כלום, פשוט תגלול את המסך מלמעלה ותגיע להגדרות, אפליקציות והתראות, פרטי אפליקציות, MT manager, ומשם תתקן ידנית את השגיאות ב SystemUI.
אגב היה לי כזאת בעיה בעבר וזה נבע מעריכה שעשית למסך בית. -
@שוקי-סגל כתב בבקשה | נתקע הטלפון על מצב הטלפון מתחיל דחוף:
@דוד-חזן הבעיה היא לא לי זה ל @4vfdfdr
אבל הטלפון בכלל לא עולה לו!תייגתי אותו על התמונה שהוא העלה עם התיוג שלך.
לעצם הענין בתמונה רואים שהפלאפון כן עולה ומה שכתוב שם זה התהליך שקורה לפני שהמסך בית עולה, והסטטוס בר כן עובד.
אני כותב את זה לאחר שזה קרה לי, אם בכל זאת הסטטוס בר לא עובד אז לא אמרתי כלום. -
@שוקי-סגל כתב בבקשה | נתקע הטלפון על מצב הטלפון מתחיל דחוף:
@דוד-חזן הבעיה היא לא לי זה ל @4vfdfdr
אבל הטלפון בכלל לא עולה לו!תייגתי אותו על התמונה שהוא העלה עם התיוג שלך.
לעצם הענין בתמונה רואים שהפלאפון כן עולה ומה שכתוב שם זה התהליך שקורה לפני שהמסך בית עולה, והסטטוס בר כן עובד.
אני כותב את זה לאחר שזה קרה לי, אם בכל זאת הסטטוס בר לא עובד אז לא אמרתי כלום. -
ניסיתי לעשות את אותו הדבר לפי המדריך להתקנת מצלמה במסך נעילה וזה הדליק לי את הפלאפון עם רקע שחור ואין לי סטטוס בר ועוד מלא בעיות יש פתרון איך לסדר את זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
