עזרה | קרס הSystemUI במכשיר F22 PRO ויש בפנים יםם חומר חשוב, דחוף!
-
טוב, תכלס מסקנה...
אחרי צריבת super.img (אותו קובץ, לא מגירסה אחרת) דרך fastboot - המכשיר אופס!
וכשנרגעים מההיסטריה מגלים שזה לא סוף העולם.... ב"ה בדקתי, והתמונות גובו אוטומטית בענן של גוגל, גישה לטלגרם ולשאר החשבונות יש לי, כמה ג'יגה של שירים שהיו לי - נמחקו כמובן, אוריד מחדש... לא סוף העולם, והכאב ראש הראשי להתקין ולהתחבר להכל מחדש - עדיין לפני, נעבור גם אותו...
אני רוצה להודות לכל אלה שטרחו לענות בפורום ולעזור, חלקם אף שלחו לי עצות ורעיונות בצ'אט, בפרט רציתי להודות ל @mefateach ול @דוד-חזן שעזרו לי טלפונית בלי סוף. -
Y Ykingsmart סימן נושא זה כנפתר ב
-
טוב, תכלס מסקנה...
אחרי צריבת super.img (אותו קובץ, לא מגירסה אחרת) דרך fastboot - המכשיר אופס!
וכשנרגעים מההיסטריה מגלים שזה לא סוף העולם.... ב"ה בדקתי, והתמונות גובו אוטומטית בענן של גוגל, גישה לטלגרם ולשאר החשבונות יש לי, כמה ג'יגה של שירים שהיו לי - נמחקו כמובן, אוריד מחדש... לא סוף העולם, והכאב ראש הראשי להתקין ולהתחבר להכל מחדש - עדיין לפני, נעבור גם אותו...
אני רוצה להודות לכל אלה שטרחו לענות בפורום ולעזור, חלקם אף שלחו לי עצות ורעיונות בצ'אט, בפרט רציתי להודות ל @mefateach ול @דוד-חזן שעזרו לי טלפונית בלי סוף.@Ykingsmart מוזר מאוד מאוד שאופס!!!!
איך צרבת בדיוק? -
@Ykingsmart מוזר מאוד מאוד שאופס!!!!
איך צרבת בדיוק?@YOLEVI כתב בעזרה | קרס הSystemUI במכשיר F22 PRO ויש בפנים יםם חומר חשוב, דחוף!:
@Ykingsmart מוזר מאוד מאוד שאופס!!!!
איך צרבת בדיוק?הכנסתי את המכשיר לפסטבוט, את הסופר לתיקיית adb כתבתי את הפקודה וצרבתי...
-
טוב, תכלס מסקנה...
אחרי צריבת super.img (אותו קובץ, לא מגירסה אחרת) דרך fastboot - המכשיר אופס!
וכשנרגעים מההיסטריה מגלים שזה לא סוף העולם.... ב"ה בדקתי, והתמונות גובו אוטומטית בענן של גוגל, גישה לטלגרם ולשאר החשבונות יש לי, כמה ג'יגה של שירים שהיו לי - נמחקו כמובן, אוריד מחדש... לא סוף העולם, והכאב ראש הראשי להתקין ולהתחבר להכל מחדש - עדיין לפני, נעבור גם אותו...
אני רוצה להודות לכל אלה שטרחו לענות בפורום ולעזור, חלקם אף שלחו לי עצות ורעיונות בצ'אט, בפרט רציתי להודות ל @mefateach ול @דוד-חזן שעזרו לי טלפונית בלי סוף.@Ykingsmart משתתף בצערך!
ואיך בסוף הוא נקלט ב ADB? הרי אמרת שזה לא נקלט בגלל ההצפנה?
ומסקנה שלי לפני ההתעסקות בסיסטם לגבות את כל הרום!! או לפחות את היוזר דאטה(תלוי אם יש לך סיסטם מותאם אישית) מטעויות לומדים!! -
טוב, תכלס מסקנה...
אחרי צריבת super.img (אותו קובץ, לא מגירסה אחרת) דרך fastboot - המכשיר אופס!
וכשנרגעים מההיסטריה מגלים שזה לא סוף העולם.... ב"ה בדקתי, והתמונות גובו אוטומטית בענן של גוגל, גישה לטלגרם ולשאר החשבונות יש לי, כמה ג'יגה של שירים שהיו לי - נמחקו כמובן, אוריד מחדש... לא סוף העולם, והכאב ראש הראשי להתקין ולהתחבר להכל מחדש - עדיין לפני, נעבור גם אותו...
אני רוצה להודות לכל אלה שטרחו לענות בפורום ולעזור, חלקם אף שלחו לי עצות ורעיונות בצ'אט, בפרט רציתי להודות ל @mefateach ול @דוד-חזן שעזרו לי טלפונית בלי סוף.@Ykingsmart כתב בעזרה | קרס הSystemUI במכשיר F22 PRO ויש בפנים יםם חומר חשוב, דחוף!:
טוב, תכלס מסקנה...
אחרי צריבת super.img (אותו קובץ, לא מגירסה אחרת) דרך fastboot - המכשיר אופס!למה לא צרבת רגיל?
-
טוב, תכלס מסקנה...
אחרי צריבת super.img (אותו קובץ, לא מגירסה אחרת) דרך fastboot - המכשיר אופס!
וכשנרגעים מההיסטריה מגלים שזה לא סוף העולם.... ב"ה בדקתי, והתמונות גובו אוטומטית בענן של גוגל, גישה לטלגרם ולשאר החשבונות יש לי, כמה ג'יגה של שירים שהיו לי - נמחקו כמובן, אוריד מחדש... לא סוף העולם, והכאב ראש הראשי להתקין ולהתחבר להכל מחדש - עדיין לפני, נעבור גם אותו...
אני רוצה להודות לכל אלה שטרחו לענות בפורום ולעזור, חלקם אף שלחו לי עצות ורעיונות בצ'אט, בפרט רציתי להודות ל @mefateach ול @דוד-חזן שעזרו לי טלפונית בלי סוף.@Ykingsmart אתה יכול להגיד לי איך עשית גם לי זה קרה והטלפון שלי תקוע על מצב הטלפון מתחיל
-
@Ykingsmart כתב בעזרה | קרס הSystemUI במכשיר F22 PRO ויש בפנים יםם חומר חשוב, דחוף!:
טוב, תכלס מסקנה...
אחרי צריבת super.img (אותו קובץ, לא מגירסה אחרת) דרך fastboot - המכשיר אופס!למה לא צרבת רגיל?
@hvusv1234 כתב בעזרה | קרס הSystemUI במכשיר F22 PRO ויש בפנים יםם חומר חשוב, דחוף!:
@Ykingsmart כתב בעזרה | קרס הSystemUI במכשיר F22 PRO ויש בפנים יםם חומר חשוב, דחוף!:
טוב, תכלס מסקנה...
אחרי צריבת super.img (אותו קובץ, לא מגירסה אחרת) דרך fastboot - המכשיר אופס!למה לא צרבת רגיל?
דרך sp? כמה שידוע לי יותר בטוח איך שעשיתי.
-
@Ykingsmart אתה יכול להגיד לי איך עשית גם לי זה קרה והטלפון שלי תקוע על מצב הטלפון מתחיל
-
@hvusv1234 כתב בעזרה | קרס הSystemUI במכשיר F22 PRO ויש בפנים יםם חומר חשוב, דחוף!:
@Ykingsmart כתב בעזרה | קרס הSystemUI במכשיר F22 PRO ויש בפנים יםם חומר חשוב, דחוף!:
טוב, תכלס מסקנה...
אחרי צריבת super.img (אותו קובץ, לא מגירסה אחרת) דרך fastboot - המכשיר אופס!למה לא צרבת רגיל?
דרך sp? כמה שידוע לי יותר בטוח איך שעשיתי.
@Ykingsmart כתב בעזרה | קרס הSystemUI במכשיר F22 PRO ויש בפנים יםם חומר חשוב, דחוף!:
@hvusv1234 כתב בעזרה | קרס הSystemUI במכשיר F22 PRO ויש בפנים יםם חומר חשוב, דחוף!:
@Ykingsmart כתב בעזרה | קרס הSystemUI במכשיר F22 PRO ויש בפנים יםם חומר חשוב, דחוף!:
טוב, תכלס מסקנה...
אחרי צריבת super.img (אותו קובץ, לא מגירסה אחרת) דרך fastboot - המכשיר אופס!למה לא צרבת רגיל?
דרך sp? כמה שידוע לי יותר בטוח איך שעשיתי.
כנראה שלא...
-
@Ykingsmart משתתף בצערך!
ואיך בסוף הוא נקלט ב ADB? הרי אמרת שזה לא נקלט בגלל ההצפנה?
ומסקנה שלי לפני ההתעסקות בסיסטם לגבות את כל הרום!! או לפחות את היוזר דאטה(תלוי אם יש לך סיסטם מותאם אישית) מטעויות לומדים!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות