שיתוף | סוף סוף וואצפ על קידומת 1700?
-
האם יש אופצייה לפתוח וואצפ על מספר שמתחיל ב 1700 ?
בישראל אני יודע שאי אפשר
בארגנטינה המספרים שלהםהרגילים מתחילים ב 1700
אני יכול לפתוח כאילו וואצפ בארגניטנה השאלה איך אני מקבל קוד אימות ? -
האם יש אופצייה לפתוח וואצפ על מספר שמתחיל ב 1700 ?
בישראל אני יודע שאי אפשר
בארגנטינה המספרים שלהםהרגילים מתחילים ב 1700
אני יכול לפתוח כאילו וואצפ בארגניטנה השאלה איך אני מקבל קוד אימות ? -
@ארי-מ סוג הנושא "שיתוף" אינו מתאים פה הוא קצת מטעה.
מתאים יותר "שאלה" "בירור" או "בקשת מידע"@יוסיס כתב בשיתוף | סוף סוף וואצפ על קידומת 1700?:
@ארי-מ סוג הנושא "שיתוף" אינו מתאים פה הוא קצת מטעה.
מתאים יותר "שאלה" "בירור" או "בקשת מידע"האמת יותר מפריע הכותרת
נשמע שהוא הולך להביא פה בשורה שכן ואז מתברר שהוא שואל (לרמות הסימן שאלה זה נוסח של ספוילר) -
@יוסיס כתב בשיתוף | סוף סוף וואצפ על קידומת 1700?:
@ארי-מ סוג הנושא "שיתוף" אינו מתאים פה הוא קצת מטעה.
מתאים יותר "שאלה" "בירור" או "בקשת מידע"האמת יותר מפריע הכותרת
נשמע שהוא הולך להביא פה בשורה שכן ואז מתברר שהוא שואל (לרמות הסימן שאלה זה נוסח של ספוילר)@ראובן-שבתי כתב בשיתוף | סוף סוף וואצפ על קידומת 1700?:
@יוסיס כתב בשיתוף | סוף סוף וואצפ על קידומת 1700?:
@ארי-מ סוג הנושא "שיתוף" אינו מתאים פה הוא קצת מטעה.
מתאים יותר "שאלה" "בירור" או "בקשת מידע"האמת יותר מפריע הכותרת
נשמע שהוא הולך להביא פה בשורה שכן ואז מתברר שהוא שואל (לרמות הסימן שאלה זה נוסח של ספוילר)@יוסיס כתב בשיתוף | סוף סוף וואצפ על קידומת 1700?:
@ארי-מ סוג הנושא "שיתוף" אינו מתאים פה הוא קצת מטעה.
מתאים יותר "שאלה" "בירור" או "בקשת מידע"שניכם צודקים אבל סתם כותבים פוסטים ולא עוזרים לו כל כך
אתה לא תוכל לפתוח על קידומת ארגנטינאי כי אז יופיע כאליו שזה מספר משם ולא תוכל לקבל קוד אימות!!!
ובישראל אין אפשרות אז בינתיים אין עוד אפשרות..... -
@ראובן-שבתי כתב בשיתוף | סוף סוף וואצפ על קידומת 1700?:
@יוסיס כתב בשיתוף | סוף סוף וואצפ על קידומת 1700?:
@ארי-מ סוג הנושא "שיתוף" אינו מתאים פה הוא קצת מטעה.
מתאים יותר "שאלה" "בירור" או "בקשת מידע"האמת יותר מפריע הכותרת
נשמע שהוא הולך להביא פה בשורה שכן ואז מתברר שהוא שואל (לרמות הסימן שאלה זה נוסח של ספוילר)@יוסיס כתב בשיתוף | סוף סוף וואצפ על קידומת 1700?:
@ארי-מ סוג הנושא "שיתוף" אינו מתאים פה הוא קצת מטעה.
מתאים יותר "שאלה" "בירור" או "בקשת מידע"שניכם צודקים אבל סתם כותבים פוסטים ולא עוזרים לו כל כך
אתה לא תוכל לפתוח על קידומת ארגנטינאי כי אז יופיע כאליו שזה מספר משם ולא תוכל לקבל קוד אימות!!!
ובישראל אין אפשרות אז בינתיים אין עוד אפשרות.....@חכם-ישראל תודה רבה
-
@חכם-ישראל תודה רבה
@ארי-מ ובכל זאת אולי תשנה את הכותרת (או תמחק את הנושא?)
@יוסיס כתב בשיתוף | סוף סוף וואצפ על קידומת 1700?:
@ארי-מ סוג הנושא "שיתוף" אינו מתאים פה הוא קצת מטעה.
מתאים יותר "שאלה" "בירור" או "בקשת מידע"@ראובן-שבתי כתב בשיתוף | סוף סוף וואצפ על קידומת 1700?:
@יוסיס כתב בשיתוף | סוף סוף וואצפ על קידומת 1700?:
@ארי-מ סוג הנושא "שיתוף" אינו מתאים פה הוא קצת מטעה.
מתאים יותר "שאלה" "בירור" או "בקשת מידע"האמת יותר מפריע הכותרת
נשמע שהוא הולך להביא פה בשורה שכן ואז מתברר שהוא שואל (לרמות הסימן שאלה זה נוסח של ספוילר)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות