בעיה | f21 pro נתקע לי באמצע רוט
-
עשיתי את המדריך ש @יום יפה עשה וזה נתקע לי באמצע ושמנסים להדליק זה כותב לי שהמכשיר תקול מה עושים? (חייב דחוף)
-
עשיתי את המדריך ש @יום יפה עשה וזה נתקע לי באמצע ושמנסים להדליק זה כותב לי שהמכשיר תקול מה עושים? (חייב דחוף)
@yedidya11071 תביא קישור למדריך שנדע איפוא יש בעיה או איפא נתקעת!
-
@yedidya11071 תביא קישור למדריך שנדע איפוא יש בעיה או איפא נתקעת!
@yedidya11071 תייגת מישהו אחר
-
עשיתי את המדריך ש @יום יפה עשה וזה נתקע לי באמצע ושמנסים להדליק זה כותב לי שהמכשיר תקול מה עושים? (חייב דחוף)
-
@yedidya11071 בשביל לתייג מישהו עם שתי מילים כשיש רווח תצטרך להוסיף - במקום הרווח למשל,
בשביל לתייג אותי אני עושה ככה: @שוקי-סגל ואז זה מתייג אותי גם אם הוא לא מראה שיש כזה משתמש הוא מתייג!!@יום-יפה
עשה את המדריך -
@יום-יפה
עשה את המדריך@yedidya11071 פתחתה לו את הבוטלאנדר??
-
עשיתי את המדריך ש @יום יפה עשה וזה נתקע לי באמצע ושמנסים להדליק זה כותב לי שהמכשיר תקול מה עושים? (חייב דחוף)
@yedidya11071 אגב הנושא לא במקום יש נושא מיוחד לעזרה הדדית F21 שיאומי @צוות-פיקוח יסדר את הנושא בתודה מראש על כל העזרה מאחורי הקלעים

-
ח חברים העביר נושא זה מ-כללי - עזרה הדדית ב-
-
הסתדרתי תודה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות