בעיה | בעיה בוואצאפ בBlueStacks מה ניתן לעשות?
-
@ראובן-שבתי לא כ"כ הבנתי.. האפליקציה לא עובדת לי כי לא פתחתי וואטצאפ עדיין, במחשב זה לא נותן כי צריך קישור מכשיר (ובאימולטור וואצטאפ לא מותקן כנ"ל)
@טואור-מיוזיק כתב בבעיה | בעיה בוואצאפ בBlueStacks מה ניתן לעשות?:
@ראובן-שבתי לא כ"כ הבנתי.. האפליקציה לא עובדת לי כי לא פתחתי וואטצאפ עדיין, במחשב זה לא נותן כי צריך קישור מכשיר (ובאימולטור וואצטאפ לא מותקן כנ"ל)
לא אחזתי שזה התקנה ראשונה
בכל אופן תנסה גרסה הכי מעודכנת -
@טואור-מיוזיק כתב בבעיה | בעיה בוואצאפ בBlueStacks מה ניתן לעשות?:
@ראובן-שבתי לא כ"כ הבנתי.. האפליקציה לא עובדת לי כי לא פתחתי וואטצאפ עדיין, במחשב זה לא נותן כי צריך קישור מכשיר (ובאימולטור וואצטאפ לא מותקן כנ"ל)
לא אחזתי שזה התקנה ראשונה
בכל אופן תנסה גרסה הכי מעודכנת@ראובן-שבתי
אוקי. תודה. -
@ראובן-שבתי לא כ"כ הבנתי.. האפליקציה לא עובדת לי כי לא פתחתי וואטצאפ עדיין, במחשב זה לא נותן כי צריך קישור מכשיר (ובאימולטור וואצטאפ לא מותקן כנ"ל)
@טואור-מיוזיק כשאתה עושה קישור מכשיר ואז סריקה הוא יציע לך אפשרות לסרוק באמצעות חלון סריקה שאותו אתה גורר על הברקוד, לא צריך מצלמה...
-
@טואור-מיוזיק כשאתה עושה קישור מכשיר ואז סריקה הוא יציע לך אפשרות לסרוק באמצעות חלון סריקה שאותו אתה גורר על הברקוד, לא צריך מצלמה...
@אבירוביץ כתב בבעיה | בעיה בוואצאפ בBlueStacks מה ניתן לעשות?:
@טואור-מיוזיק כשאתה עושה קישור מכשיר ואז סריקה הוא יציע לך אפשרות לסרוק באמצעות חלון סריקה שאותו אתה גורר על הברקוד, לא צריך מצלמה...
נראה לי שבבלוסטאק אין את האופצייה הזאת
-
לא יודע תמיד שפותחי ווואצאפ בנגן או טלפון שלא מחובר לרשת זה עשה את ההודעה הזאת של ששעון לא מכוון
וכביכול זה לא תואם למכשיר -
לא יודע תמיד שפותחי ווואצאפ בנגן או טלפון שלא מחובר לרשת זה עשה את ההודעה הזאת של ששעון לא מכוון
וכביכול זה לא תואם למכשיר@אליהו-הנביא-1 אהה.
-
@טואור-מיוזיק תעדכן את וואצאפ
@מישהו12 כתב בבעיה | בעיה בוואצאפ בBlueStacks מה ניתן לעשות?:
@טואור-מיוזיק תעדכן את וואצאפ
-
@מישהו12 כתב בבעיה | בעיה בוואצאפ בBlueStacks מה ניתן לעשות?:
@טואור-מיוזיק תעדכן את וואצאפ
@מישהו12 אוקי. יישר כח.
-
@אבירוביץ כתב בבעיה | בעיה בוואצאפ בBlueStacks מה ניתן לעשות?:
@טואור-מיוזיק כשאתה עושה קישור מכשיר ואז סריקה הוא יציע לך אפשרות לסרוק באמצעות חלון סריקה שאותו אתה גורר על הברקוד, לא צריך מצלמה...
נראה לי שבבלוסטאק אין את האופצייה הזאת
@ראובן-שבתי כתב בבעיה | בעיה בוואצאפ בBlueStacks מה ניתן לעשות?:
בבלוסטאק
סתם מעניין אותי, באיזה אימולטורים כן?
-
@ראובן-שבתי כתב בבעיה | בעיה בוואצאפ בBlueStacks מה ניתן לעשות?:
בבלוסטאק
סתם מעניין אותי, באיזה אימולטורים כן?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות