עזרה | כרטיס זיכרון - אין מדיה
-
אני מכניס כרטיס זיכרון - מיקרו למחשב מופיע לינ לשניה במחשב ואז נמחק ובניהול דיסקים רושם לי אין מדיה..., מה אפשר לעשות?

-
אני מכניס כרטיס זיכרון - מיקרו למחשב מופיע לינ לשניה במחשב ואז נמחק ובניהול דיסקים רושם לי אין מדיה..., מה אפשר לעשות?

@Mitsubishi כתב בעזרה | כרטיס זיכרון - אין מדיה:
אני מכניס כרטיס זיכרון - מיקרו למחשב מופיע לינ לשניה במחשב ואז נמחק ובניהול דיסקים רושם לי אין מדיה..., מה אפשר לעשות?

@Mitsubishi כתב בעזרה | כרטיס זיכרון - אין מדיה:
אני מכניס כרטיס זיכרון - מיקרו למחשב מופיע לינ לשניה במחשב ואז נמחק ובניהול דיסקים רושם לי אין מדיה..., מה אפשר לעשות?

אולי @משחזר-מידע יוכל לעזור?
-
אני מכניס כרטיס זיכרון - מיקרו למחשב מופיע לינ לשניה במחשב ואז נמחק ובניהול דיסקים רושם לי אין מדיה..., מה אפשר לעשות?

-
אני מכניס כרטיס זיכרון - מיקרו למחשב מופיע לינ לשניה במחשב ואז נמחק ובניהול דיסקים רושם לי אין מדיה..., מה אפשר לעשות?

-
@Mitsubishi כתב בעזרה | כרטיס זיכרון - אין מדיה:
אני מכניס כרטיס זיכרון - מיקרו למחשב מופיע לינ לשניה במחשב ואז נמחק ובניהול דיסקים רושם לי אין מדיה..., מה אפשר לעשות?

@Mitsubishi כתב בעזרה | כרטיס זיכרון - אין מדיה:
אני מכניס כרטיס זיכרון - מיקרו למחשב מופיע לינ לשניה במחשב ואז נמחק ובניהול דיסקים רושם לי אין מדיה..., מה אפשר לעשות?

אולי @משחזר-מידע יוכל לעזור?
@ברמן כתב בעזרה | כרטיס זיכרון - אין מדיה:
אני מכניס כרטיס זיכרון - מיקרו למחשב מופיע לינ לשניה במחשב ואז נמחק ובניהול דיסקים רושם לי אין מדיה..., מה אפשר לעשות?
תראה הבעיה הזאת קיימת אצלי גם בשתי כרטיסים הלוואי שתמצא פיתרון ותעדכן אותנו כולנו איתך באותו סירה בהצלחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות