בקשת מידע | הודעות שנקראו בצאט
-
@מיכל-c
כן! -
@מיכל-c
כן! -
@מיכל-c
כן!@יעקב-מ-פינס יש לציין שזה רק בפרטי
בקבוצות אין דרך לדעת מי קרה (פעם היה) -
@יעקב-מ-פינס יש לציין שזה רק בפרטי
בקבוצות אין דרך לדעת מי קרה (פעם היה)@ראובן-שבתי
אני יודע ועל 'דא קא בכינן' ('על זה אנחנו בוכים' מי שלא מבין ארמית) -
@יעקב-מ-פינס
תודה!
רק עכשיו הבנתי מה העיגול הזה מסמן
יש צורך לסמן כפתור? (אני לא מבינה בזה)
אם כן, איך?@מיכל-c כתב בבקשת מידע | הודעות שנקראו בצאט:
יש צורך לסמן כפתור? (אני לא מבינה בזה)

(שהפוסט הכי למטה)
-
@מיכל-c כתב בבקשת מידע | הודעות שנקראו בצאט:
יש צורך לסמן כפתור? (אני לא מבינה בזה)

(שהפוסט הכי למטה)
-
@מיכל-c כתב בבקשת מידע | הודעות שנקראו בצאט:
@יעקב-מ-פינס
?????
לא הבנתילמעלה בצד שמאל כלי נושא
לשנות לנושא שלא נפתר
ואז או לשנות לנושא שנפתר באותו מקום
או ללכת לפוסט מסויים ובשלוש נקודות ללחוץ על ההודעה שהיא הפתרון לבעיה -
מ מיכל c סימן נושא זה כשאלה ב
-
מ מיכל c סימן נושא זה כנפתר ב
-
@מיכל-c כתב בבקשת מידע | הודעות שנקראו בצאט:
@יעקב-מ-פינס
?????
לא הבנתיהכוונה שיש בצד שמאל של המסך מדריך לשימוש בפורום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
