באג | נגן אנדרואיד קורס לי
-
נגן אנדרואיד קורס לי על כל אפליקציה נסגר מייד וכותב שגיאה
איפסתי איתחלתי הכל לא עזר
לפעמים גם לא מתחבר למחשב
אשמח לעזרה -
@חכם-בלילה
איזה נגן ?
איזה גרסת אנדרואיד?
ומה עשית לו שפתאום נוצרה הבעיה ? -
@חכם-בלילה והוא חסום להתקנות
הכי גרוע -
@חכם-בלילה כתב בבאג | נגן אנדרואיד קורס לי:
@א-מ-ל סמארט גו גירסא .4.4.2
לא מדובר בנגן כשר של סאמויקס ?
למה זה אמור להיות עם התקנות ?! -
@חכם-בלילה כתב בבאג | נגן אנדרואיד קורס לי:
@א-מ-ל סמארט גו גירסא .4.4.2
לא מדובר בנגן כשר של סאמויקס ?
למה זה אמור להיות עם התקנות ?! -
@חכם-בלילה כתב בבאג | נגן אנדרואיד קורס לי:
@א-מ-ל סמארט גו גירסא .4.4.2
לא מדובר בנגן כשר של סאמויקס ?
למה זה אמור להיות עם התקנות ?! -
@א-מ-ל תלך לחנות גוד טאץ' ברחוב הרב קןק 16 בבני ברק והם יעשו לך החלפת גרסה [עולה 15 ש"ח] וזה גם פותח להתקנות [זה קרה לי פעם]
דרך אגב אם יש לך עוד מידע על הנגן הזה תכתוב לי -
אולי מישהו יודע אם אפשר לצרוב לו גירסא מחדש לבד (בני ברק לא באזור שלי)
ואני יחליף לו למתקין חבילות לא תקין@חכם-בלילה
השיחה יצאה מהקשרה לחלוטין!
א. @היכל מה הקשר שתייגת אותי ? לא שאלתי על הנגן !
ב. @חכם-בלילה לא ניתן להתקין אפליקציות מערכת עם מובייל גו !! גם אם היה לך ניפוי באגים !
ג. צריבת גירסה עושים כשהמכשיר מכובה ולכן זה לא נפק"מ האם יש לו ניפוי באגים או לא !
ד. גם אם תצרוב גירסה חדשה היכן ש- @היכל הזכיר, אתה יכול לבקש שיהיה בלי התקנות
לילה טוב!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות