בעיה | ההודעות לא עובדות בנוקיה 208
-
א. שלוחצים על שיחות בצ'אט/דואר נכנס/הודעות שנשלחו אז הטלפון עושה הפעלה מחדש
ב. אני לא יודעת מה הסיסמה של הטלפון [שינו כבר, לא המקורית]
מה לעשות? -
T Technology lover סימן נושא זה כשאלה ב
-
T Technology lover סימן נושא זה כנושא רגיל ב
-
T Technology lover סימן נושא זה כשאלה ב
-
א. שלוחצים על שיחות בצ'אט/דואר נכנס/הודעות שנשלחו אז הטלפון עושה הפעלה מחדש
ב. אני לא יודעת מה הסיסמה של הטלפון [שינו כבר, לא המקורית]
מה לעשות? -
@חיה-בסרט כתב בבעיה | ההודעות לא עובדות בנוקיה 208:
ב. אני לא יודעת מה הסיסמה של הטלפון [שינו כבר, לא המקורית]
נעול עכשיו?
@משה-מזרחי כן
-
א. שלוחצים על שיחות בצ'אט/דואר נכנס/הודעות שנשלחו אז הטלפון עושה הפעלה מחדש
ב. אני לא יודעת מה הסיסמה של הטלפון [שינו כבר, לא המקורית]
מה לעשות?@חיה-בסרט כתב בבעיה | ההודעות לא עובדות בנוקיה 208:
ב. אני לא יודעת מה הסיסמה של הטלפון [שינו כבר, לא המקורית]
קריאת סיסמאת משתמש בנוקיה c2 ו 208
קרדיט למנהל היקר אלישי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות