בעיה | יש לי כאילו שתי מערכות הפעלה וינדוס במחשב
-
למה, התקנתי וינדוס (10, אבל לא משנה, עיין כאן) על כונן קשיח חיצוני, והוצאתי אותו. עכשיו כל הדלקה של המחשב הוא מציג לי שתי מערכות הפעלה ורוצה שאני אבחר, אבל רק אחד פעיל, אז שיניתי לברירת מחדל, אבל לוקח זמן עד שהוא מדליק. יש איך לפתור את זה?
תודה לכל המשיבים -
למה, התקנתי וינדוס (10, אבל לא משנה, עיין כאן) על כונן קשיח חיצוני, והוצאתי אותו. עכשיו כל הדלקה של המחשב הוא מציג לי שתי מערכות הפעלה ורוצה שאני אבחר, אבל רק אחד פעיל, אז שיניתי לברירת מחדל, אבל לוקח זמן עד שהוא מדליק. יש איך לפתור את זה?
תודה לכל המשיבים@ישעיהו-כץ כתב בבעיה | יש לי כאילו שתי מערכות הפעלה וינדוס במחשב:
למה, התקנתי וינדוס (10, אבל לא משנה, עיין כאן) על כונן קשיח חיצוני, והוצאתי אותו. עכשיו כל הדלקה של המחשב הוא מציג לי שתי מערכות הפעלה ורוצה שאני אבחר, אבל רק אחד פעיל, אז שיניתי לברירת מחדל, אבל לוקח זמן עד שהוא מדליק. יש איך לפתור את זה?
תודה לכל המשיביםבחירה של SAVE אאל"ט.
ואז זה שומר את הבחירה.תעלה הדיסק של מערכת ההפעלה הרצויה לראש הרשימה שתמיד יתחיל ממנו.
-
@ישעיהו-כץ כתב בבעיה | יש לי כאילו שתי מערכות הפעלה וינדוס במחשב:
למה, התקנתי וינדוס (10, אבל לא משנה, עיין כאן) על כונן קשיח חיצוני, והוצאתי אותו. עכשיו כל הדלקה של המחשב הוא מציג לי שתי מערכות הפעלה ורוצה שאני אבחר, אבל רק אחד פעיל, אז שיניתי לברירת מחדל, אבל לוקח זמן עד שהוא מדליק. יש איך לפתור את זה?
תודה לכל המשיביםבחירה של SAVE אאל"ט.
ואז זה שומר את הבחירה.תעלה הדיסק של מערכת ההפעלה הרצויה לראש הרשימה שתמיד יתחיל ממנו.
-
@DANIEL-4 כבר עכשיו זה ככה, וזה רק שומר כברירת מחדל אבל צריך לחכות כל פעם.
תודה על ההיענות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
