עזרה | פריסת חלונות בווינדוס 10 כמו בווינדוס 11
-
יש בווינדוס 11 תכונה כזאת שאפשר לחלק את כל החלונות הפתוחים למקומות מסוימים במסך. האם יש אפשרות להפעיל את זה גם בווינדוס 10?
-
@רפאל-vnkl כתב בעזרה | פריסת חלונות בווינדוס 10 כמו בווינדוס 11:
בטעות נמחק לי התיוג.
יש אפשרות אתה פשוט גורר את החלון שאיתו אתה רוצה לעבוד הצידה עד שהוא כזה נתקע ואז הוא מביע לך את כל החלונות ואתה בוחר איזה עוד חלון.

ואם אתה רוצה רבע אז פשוט אתה גורר עוד פעם את החלון לכיוון הצידה רק שהלמעלה ישאר הכי למעלה. -
@רפאל-vnkl כתב בעזרה | פריסת חלונות בווינדוס 10 כמו בווינדוס 11:
בטעות נמחק לי התיוג.
יש אפשרות אתה פשוט גורר את החלון שאיתו אתה רוצה לעבוד הצידה עד שהוא כזה נתקע ואז הוא מביע לך את כל החלונות ואתה בוחר איזה עוד חלון.

ואם אתה רוצה רבע אז פשוט אתה גורר עוד פעם את החלון לכיוון הצידה רק שהלמעלה ישאר הכי למעלה. -
@שוקי-סגל תודה רבה!
אם כי זה לא משוכלל כמו בווינדוס 11, יש אפשרות להתקין תוכנה חיצונית \ פקודה ל CMD או משהו כזה?@רפאל-vnkl כתב בעזרה | פריסת חלונות בווינדוס 10 כמו בווינדוס 11:
@שוקי-סגל תודה רבה!
אם כי זה לא משוכלל כמו בווינדוס 11, יש אפשרות להתקין תוכנה חיצונית \ פקודה ל CMD או משהו כזה?לי יש WINDWOS 10 כך שאני לא יודע איך זה שם אני רק יודע שבהתחלה התלוננו על זה.
ולגבי תוכנה אני לא יודע אני יכול לבדוק רק תתאר לי מה זה בווינדוס 11 שאני ידע מה אני מפסיד

-
@רפאל-vnkl
בווינדוס 10 יש אפשרות ליישור וסידור החלונות הפתוחים תכונה זו נקראת snap באנגלית ובעברית קיבוע חלונות.
למידע נוסף עיין כאןאגב אפשר לעשות זאת בקלות על ידי לחיצה על מקש חלונות + אחד ממקשי החיצים.
לאפשריות יותר מתקדמות
AquaSnap – תוכנה מגניבה ביותר לשליטה מוחלטת בחלונות הפתוחים על שולחן העבודה. מתקדמת יותר מהאפשרויות שיש ב-Windows, אתה יכול למשוך חלונות ולהדביק אותם לצדדים של המסך, למגנט חלון לחלון, לחבר חלונות אחד לשני ולהזיז אותם ביחד וכאשר אתה משנה גודל של חלון אחד, החלונות שמחוברים אליו משתנים בהתאם, ועוד הרבה אפשרויות. חינם לשימוש פרטי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות