בקשה | אפליקציה להסרת סמל אוזניות
-
שלום
יש לי את הבעיה של הסמל אוזניה שמופיע ומפריעה לשיחה תקינה
בעבר היה לי את זה והיה לי אפליקציה מצויינת לזה
לא האפליקציה הזאת שמחייבת לבחור רק אופציה אחת
אלא אפליקציה טובה בעברית!
למישהו יש את זה? -
שלום
יש לי את הבעיה של הסמל אוזניה שמופיע ומפריעה לשיחה תקינה
בעבר היה לי את זה והיה לי אפליקציה מצויינת לזה
לא האפליקציה הזאת שמחייבת לבחור רק אופציה אחת
אלא אפליקציה טובה בעברית!
למישהו יש את זה?@פייבל-אשרינו נראה לי שזה כן אותה תוכנה אבל בעברית!
-
@פייבל-אשרינו נראה לי שזה כן אותה תוכנה אבל בעברית!
@פייבל-אשרינו התקנתי את זה
אבל גם עם זה זה משתגע באמצע שיחה...
מה אני יכול לעשות? -
שלום
יש לי את הבעיה של הסמל אוזניה שמופיע ומפריעה לשיחה תקינה
בעבר היה לי את זה והיה לי אפליקציה מצויינת לזה
לא האפליקציה הזאת שמחייבת לבחור רק אופציה אחת
אלא אפליקציה טובה בעברית!
למישהו יש את זה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות