עזרה | IGO למולטימדיה של הרכב שהיא לא אנדרואיד ולא אייפון
-
@מוישיי-24 זה פחות. אחרי שיש לך את הקבצים אנסה לעזור לך להבין איך הם בנויים.
-
@מוישיי-24 אאל"ט היה דיבור כאן או באחד הפורומים החרדים האחרים על הוספת קול לוויז ע"י הוספת קבצי קול. אולי משם תוכל לקבל קבצי קול של וייז. תחפור ברשת.
-
@מוישיי-24 זה פחות. אחרי שיש לך את הקבצים אנסה לעזור לך להבין איך הם בנויים.
-
@מוישיי-24 זה פחות. אחרי שיש לך את הקבצים אנסה לעזור לך להבין איך הם בנויים.
-
@אלי-TZA יש לי את הקולות וקצת מסובך לי להפוך את מתאים לאיגו
הקולולות של הרסר הם :
[heb_rassar.zip]
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1677981271565-heb_rassar.zipמחכה לתגובה ותודה על העזרה
@מוישיי-24 מחכה לתגובה ותודה על העזרה
-
@אלי-TZA יש לי את הקולות וקצת מסובך לי להפוך את מתאים לאיגו
הקולולות של הרסר הם :
[heb_rassar.zip]
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1677981271565-heb_rassar.zipמחכה לתגובה ותודה על העזרה
@מוישיי-24 הכיוון הוא לחלץ את קבצי הקול משתי הקבצים של וייז ושל אייגו:
וייז

אייגו

ואז לפי הקשבה ושמות הקבצים מכין מהרס"ר קבצים כמו באייגו. -
@מוישיי-24 הכיוון הוא לחלץ את קבצי הקול משתי הקבצים של וייז ושל אייגו:
וייז

אייגו

ואז לפי הקשבה ושמות הקבצים מכין מהרס"ר קבצים כמו באייגו. -
@מוישיי-24 זה הבעיה הכי קטנה, תכניס הכל לפורמט פקטורי ותמיר ל-ogg.
אבל אני לא יתפלא אם אייגו ישמיע מצויין גם MP3 בלי המרה. -
@מוישיי-24 זה הבעיה הכי קטנה, תכניס הכל לפורמט פקטורי ותמיר ל-ogg.
אבל אני לא יתפלא אם אייגו ישמיע מצויין גם MP3 בלי המרה. -
@אלי-TZA כן טוב אני באמצע הקלות לא הכי תואמים
שומע מה שאתה אומר כאילו באייגו זה בראר כאילו בסוף צריך לכווץ לראר ?@מוישיי-24 כתב בעזרה | IGO למולטימדיה של הרכב שהיא לא אנדרואיד ולא אייפון:
@אלי-TZA כן טוב אני באמצע הקלות לא הכי תואמים
זה באמת בעיה יותר משמעותית, חלק אפשר לחתוך ולהכין מתאים.
-
@מוישיי-24 כתב בעזרה | IGO למולטימדיה של הרכב שהיא לא אנדרואיד ולא אייפון:
@אלי-TZA כן טוב אני באמצע הקלות לא הכי תואמים
זה באמת בעיה יותר משמעותית, חלק אפשר לחתוך ולהכין מתאים.
-
@אלי-TZA כן טוב אני באמצע הקלות לא הכי תואמים
שומע מה שאתה אומר כאילו באייגו זה בראר כאילו בסוף צריך לכווץ לראר ?@מוישיי-24 כתב בעזרה | IGO למולטימדיה של הרכב שהיא לא אנדרואיד ולא אייפון:
שומע מה שאתה אומר כאילו באייגו זה בראר כאילו בסוף צריך לכווץ לראר ?
כן רק לכווץ לקובץ zip רגיל ולא לקובץ RAR
-
-
נראה לי יותר פשוט תפתח את הקובץ המקורי של אייגו ותגרור לתיקיה של ההקלטות שבתוכו את ההקלטות שהכנת שיעשה החלפה.
-
@מוישיי-24 בהצלחה
-
@מוישיי-24 בהצלחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות