המלצה | מה עדיף M420 או M390
-
@סתם-מישהו-1 מישהו יודע לומר לי מה עדיף?
-
@סתם-מישהו-1 מישהו יודע לומר לי מה עדיף?
-
@סתם-מישהו-1 אין באמת הבדל זה רק הפרשי גודל תלוי מה אתה אוהב יותר
@צדיק-0 יש לי דרך לנתק מהם את הווי פיי?0/
-
@צדיק-0 יש לי דרך לנתק מהם את הווי פיי?0/
@סתם-מישהו-1 יש הרבה מדריכים בפורום
אני בכל אופן מכשיר בתשלום
לפרטים M200kosher@gmail.com -
@סתם-מישהו-1 מישהו יודע לומר לי מה עדיף?
@סתם-מישהו-1 בקישור שהבאת מצורף באמצע הסקירה כללית תמונה ובה טבלה של הההבדלים
-
מניסיון שלי, ברור ש390!!
גם גרפיקה, גם מעבד וכו' -
M 390
-
@צדיק-0 יש לי דרך לנתק מהם את הווי פיי?0/
@סתם-מישהו-1 כתב בהמלצה | מה עדיף M420 או M390:
@צדיק-0 יש לי דרך לנתק מהם את הווי פיי?0/
אם זה מעבד MTK אמור להיות שאם קינג רוט אפשר.
ויש מדריכים בפורום.
פעם בדקתי על על הM420 ונדמה לי שהמעבד שלו MTK. -
@סתם-מישהו-1 כתב בהמלצה | מה עדיף M420 או M390:
@צדיק-0 יש לי דרך לנתק מהם את הווי פיי?0/
אם זה מעבד MTK אמור להיות שאם קינג רוט אפשר.
ויש מדריכים בפורום.
פעם בדקתי על על הM420 ונדמה לי שהמעבד שלו MTK. -
@סתם-מישהו-1 מישהו יודע לומר לי מה עדיף?
-
@צדיק-0 כתב בהמלצה | מה עדיף M420 או M390:
@עוף-החול כל הנגנים הסינים זה MTK
א"כ איך שהבנתי אפשר למחוק להם את הWIFI אם קינג רוט
-
אגב, (נתלבש על הנושא...)
איזה גרסאות אנדרואיד הם?
(זה נראה 5.0, נכון?) -
אגב, (נתלבש על הנושא...)
איזה גרסאות אנדרואיד הם?
(זה נראה 5.0, נכון?)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
