דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. כללי - עזרה הדדית
  3. בקשת מידע | דרוש המלצה אני צריך מדפסת +סורק מומלץ

בקשת מידע | דרוש המלצה אני צריך מדפסת +סורק מומלץ

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר כללי - עזרה הדדית
24 פוסטים 11 כותבים 1.1k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • N nte

    @איידי אמר בבקשת מידע | דרוש המלצה אני צריך מדפסת +סורק מומלץ:

    @שוקו-תנובה אני צריכה עזרה משהו בדבר פרטי מישהו יכול לעזור לי

    אפשר לשלוח לי בפרטי
    אולי אוכל לעזור

    א מנותק
    א מנותק
    איידי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #13

    @nte מה המייל?

    N תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א איידי

      פוסט זה נמחק!

      ש מנותק
      ש מנותק
      שוקו תנובה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #14

      @איידי אמר בבקשת מידע | דרוש המלצה אני צריך מדפסת +סורק מומלץ:

      @שוקו-תנובה אני צריכה עזרה משהו בדבר פרטי מישהו יכול לעזור לי

      באיזה נושא?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א איידי

        @nte מה המייל?

        N מנותק
        N מנותק
        nte
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי nte
        #15
        פוסט זה נמחק!
        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • N nte

          פוסט זה נמחק!

          א מנותק
          א מנותק
          איידי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #16
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מוטי ברנדמ מוטי ברנד סימן נושא זה כנושא רגיל ב
          • מוטי ברנדמ מוטי ברנד סימן נושא זה כשאלה ב
          • חראשוח חראשו

            @מוטי-ברנד brother mfc-l2710dw
            כנראה עלה לזה המחיר
            dw זה מדפסת אלחוטית (מאוד נהנה ממנה)
            dn זה מדפסת חוטית

            ש מנותק
            ש מנותק
            שוקו תנובה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #17
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

              אני צריך מדפסת לייזר +סורק מומלץ עד 1000 שקל אני צריך רק שחור לבן לבערך 50 הדפסות בחודש איזה חברה מומלצת ואם אפשר קישור בתודה מראש ואני צריך בעברית מלאה
              אולי @bbn או @שלמה-ווייס

              ב מנותק
              ב מנותק
              ברמן
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #18

              @מוטי-ברנד אמר בבקשת מידע | דרוש המלצה אני צריך מדפסת +סורק מומלץ:

              אני צריך מדפסת לייזר +סורק מומלץ עד 1000 שקל אני צריך רק שחור לבן לבערך 50 הדפסות בחודש איזה חברה מומלצת ואם אפשר קישור בתודה מראש ואני צריך בעברית מלאה
              אולי @bbn או @שלמה-ווייס

              לי יש את זאת Samsung Xpress SL-M2070FW

              ומומלצת בחום יש לה גם סורק תפריט באנגלית אבל מסגרת של הכפתורים בעברית מדפסת לייזר

              מומלץ!!!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • י מנותק
                י מנותק
                יושב אהלים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יושב אהלים
                #19

                @מוטי-ברנד אני ממליץ בחום על m2070fw של סמסונג
                יש לי אותה ואני מרוצה טיל
                מצרף תמונה:
                20210920_170733.jpg

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                  אני צריך מדפסת לייזר +סורק מומלץ עד 1000 שקל אני צריך רק שחור לבן לבערך 50 הדפסות בחודש איזה חברה מומלצת ואם אפשר קישור בתודה מראש ואני צריך בעברית מלאה
                  אולי @bbn או @שלמה-ווייס

                  קינג קומפיוטרק מנותק
                  קינג קומפיוטרק מנותק
                  קינג קומפיוטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #20

                  @מוטי-ברנד יש לי את המדפסת סמסונג M2670FN היא מאוד טובה ודי דומה למדפסת שהביא יושב אוהלים אני מכיר מוסד שקנו 10 מכונות כאלו לאחר אינספור המלצות וב"ה נהנים מהמכונה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • N nte

                    @איידי אמר בבקשת מידע | דרוש המלצה אני צריך מדפסת +סורק מומלץ:

                    @שוקו-תנובה אני צריכה עזרה משהו בדבר פרטי מישהו יכול לעזור לי

                    אפשר לשלוח לי בפרטי
                    אולי אוכל לעזור

                    C מנותק
                    C מנותק
                    CRUL30
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #21

                    @nte אמר בבקשת מידע | דרוש המלצה אני צריך מדפסת +סורק מומלץ:

                    @איידי אמר בבקשת מידע | דרוש המלצה אני צריך מדפסת +סורק מומלץ:

                    @שוקו-תנובה אני צריכה עזרה משהו בדבר פרטי מישהו יכול לעזור לי

                    אפשר לשלוח לי בפרטי
                    אולי אוכל לעזור

                    הסתדרת?

                    M תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • C CRUL30

                      @nte אמר בבקשת מידע | דרוש המלצה אני צריך מדפסת +סורק מומלץ:

                      @איידי אמר בבקשת מידע | דרוש המלצה אני צריך מדפסת +סורק מומלץ:

                      @שוקו-תנובה אני צריכה עזרה משהו בדבר פרטי מישהו יכול לעזור לי

                      אפשר לשלוח לי בפרטי
                      אולי אוכל לעזור

                      הסתדרת?

                      M מנותק
                      M מנותק
                      MB1111
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #22

                      @חראשו @מנחםמ @למדן-וחסיד @8503524 @shmelkes @ikrh7891
                      אתם עדין ממליצים ?
                      על

                      @חראשו כתב בבקשת מידע | דרוש המלצה אני צריך מדפסת +סורק מומלץ:

                      @מוטי-ברנד brother mfc-l2710dw

                      בקשר לטונר מה המחיר ומה כמות ההדפסות ?

                      קינג קומפיוטרק תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • M MB1111

                        @חראשו @מנחםמ @למדן-וחסיד @8503524 @shmelkes @ikrh7891
                        אתם עדין ממליצים ?
                        על

                        @חראשו כתב בבקשת מידע | דרוש המלצה אני צריך מדפסת +סורק מומלץ:

                        @מוטי-ברנד brother mfc-l2710dw

                        בקשר לטונר מה המחיר ומה כמות ההדפסות ?

                        קינג קומפיוטרק מנותק
                        קינג קומפיוטרק מנותק
                        קינג קומפיוטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #23

                        @MB1111 המחירים באזור 100 ש''ח לטונר

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                          אני צריך מדפסת לייזר +סורק מומלץ עד 1000 שקל אני צריך רק שחור לבן לבערך 50 הדפסות בחודש איזה חברה מומלצת ואם אפשר קישור בתודה מראש ואני צריך בעברית מלאה
                          אולי @bbn או @שלמה-ווייס

                          S מנותק
                          S מנותק
                          simcha33345
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי simcha33345
                          #24

                          @מוטי-ברנד לי יש את המדפסת הזאת בבית.
                          זה לא תואם לנתונים שביקשת.
                          אבל כל ההגדרות בעברית מלאה
                          המכשיר חסכוני מאוד.

                          יש לו כניסה ל-USB
                          רשת
                          NFC
                          וייפי
                          קישור לאתר החברה
                          קישור נוסף עם כל המידע על המכשיר

                          יש לו 2 גדלים של דיו.
                          הגדול יותר מתאים ל-10.000 צילומים, אם אני זוכר נכון.

                          אם תרצה אני יכתוב לך טלפון של משווק שמביא את זה עד הבית. (אני לא משווק את המוצר כלל😉 )
                          עלה לי 1500 ש"ח אצל המשווק שקניתי..

                          עריכה: התבלבלתי ועניתי לפותח הפוסט רק עכשיו שמתי לב שזה כבר משהו ישן מאוד......
                          @MB1111 שים לב לכללי הפורום !!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות

                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • חוקי הפורום
                          • פופולרי
                          • לא נפתר
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • צור קשר