באג | חלק מההורדות נשמרות בכונן D
-
@Yanky אגב עם כל הקושי, זו בעיה מוכרת? יש כיוון מה הבאג? או שצריך להכניס אותו לחדר ניתוח ולהתחיל לחפש?
-
@יחצאל
זה קרוב לוודאי משהו בהגדרות
ושבעתי מצדיקים ש"בדקו" והכל תקין
אז אני מעדיף לבדוק בעצמי לפני שאני מוודא שאכן "יש בעיה" -
@Yanky לא חשדתי בך שאתה רעב, ואע"פ לו תואיל לפרוס לחמך לרעב כמוני, מה ואיפה לבדוק, לכה"פ ברמה הבסיסית
-
@יחצאל
זה קרוב לוודאי משהו בהגדרות
ושבעתי מצדיקים ש"בדקו" והכל תקין
אז אני מעדיף לבדוק בעצמי לפני שאני מוודא שאכן "יש בעיה" -
@יחצאל
זה קרוב לוודאי משהו בהגדרות
ושבעתי מצדיקים ש"בדקו" והכל תקין
אז אני מעדיף לבדוק בעצמי לפני שאני מוודא שאכן "יש בעיה" -
-
@יחצאל
מקווה שאני מכוון אותך טוב
הגדרות מחשב
מערכת
אחסון
בחר היכן לאחסן פריטים (משהו כזה )
תעלה צילום -
@יחצאל כתב בבאג | חלק מההורדות נשמרות בכונן D:
עריכה: מה הכוונה שלך? אם כתוב הורדות או Downloads?
כדי לכוון אותך למה שכתבתי בפוסט הקודם
אצלי זה באנגלית
ואם גם אצלך היה כך אז כותב באנגלית
אך משלא
ניסיתי לתרגם לעברית
מקווה שהובנתי -
@Yanky צדקת, חצי היה מוגדר על C וחצי על D, שיניתי הכל לC
מקווה שיסתדר מכאן ואילך, אשתדל לעדכן אותך אחר שיעברו 6 שעות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


