הגדרת שלוחת ניהול חדר ועידה
-
אני צריך בשביל קו למידה מרחוק שיהיה כמה חדרי ועידה
אבל אני רוצה שהמגשי"ם לא יכנסו דרך השלוחת ניהול אלא שיהיה שלוחה אחרת שהם יוכלו להיכנס דרכה לניהול
(ראיתי משהו בפורום של ימות המשיח, אבל קצת הסתבכתי)
@שמואל אולי תוכל לעזור?
תודה -
אני צריך בשביל קו למידה מרחוק שיהיה כמה חדרי ועידה
אבל אני רוצה שהמגשי"ם לא יכנסו דרך השלוחת ניהול אלא שיהיה שלוחה אחרת שהם יוכלו להיכנס דרכה לניהול
(ראיתי משהו בפורום של ימות המשיח, אבל קצת הסתבכתי)
@שמואל אולי תוכל לעזור?
תודה@2211 אמר בהגדרת שלוחת ניהול חדר ועידה:
אני צריך בשביל קו למידה מרחוק שיהיה כמה חדרי ועידה
אבל אני רוצה שהמגשי"ם לא יכנסו דרך השלוחת ניהול אלא שיהיה שלוחה אחרת שהם יוכלו להיכנס דרכה לניהול
(ראיתי משהו בפורום של ימות המשיח, אבל קצת הסתבכתי)
@שמואל אולי תוכל לעזור?
תודהאם אתה רוצה אני יכול לבנות לך את זה
MGM025024440@GMAIL.COM
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות