עזרה | נתקעתי בלי סיסמה למחשב לא מצליח להיכנס למחשב - צריך עזרה בדחיפות
-
באתי להשבית את הסיסמה ובמקום זאת מחקתי את המשתמש מהמחשב וכעת הסיסמה שלי לכניסה למחשב כל הזמן שגויה
מה עושים אני צריך את זה דחוווווווווף לדקות הקרובות -
@Yanky היה לי עוד משתמש במחשב באתי למחוק להשבית את הסיסמה בכניסה למחשב בטעות החלפתי את שם המשתמש וכעת פשוט לא נפתח לי
-
@מנס
אוקי
הפורום פה מלא בכאלו פטנטים
אתה פשוט צריך להעלות בוט מדיסק התקנה
להיכנס לCMD דרך שם
ולהוסיף משתמש אדמין / לשנות סיסמה לקיים -
באתי להשבית את הסיסמה ובמקום זאת מחקתי את המשתמש מהמחשב וכעת הסיסמה שלי לכניסה למחשב כל הזמן שגויה
מה עושים אני צריך את זה דחוווווווווף לדקות הקרובות@מנס יש לך עוד מחשב אחר?
אם כן אז יש פה איזה תוכנה שצורבים לדיסק אוקי ואז מחברים למחשב וזה מאפס סיסמה
אני יחפש את זה -
@מנס יש לך עוד מחשב אחר?
אם כן אז יש פה איזה תוכנה שצורבים לדיסק אוקי ואז מחברים למחשב וזה מאפס סיסמה
אני יחפש את זה@החפץ-בעילום-שם-0 כו יש לי עוד אחד
-
@מנס יש לך עוד מחשב אחר?
אם כן אז יש פה איזה תוכנה שצורבים לדיסק אוקי ואז מחברים למחשב וזה מאפס סיסמה
אני יחפש את זה@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בעזרה | נתקעתי בלי סיסמה למחשב לא מצליח להיכנס למחשב - צריך עזרה בדחיפות:
ואז מחברים למחשב וזה מאפס סיסמה
זה לא הוקוס פוקוס
זה שכתבתי לו, רק שהתוכנה מקצרת את הדרך בהרבה -
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בעזרה | נתקעתי בלי סיסמה למחשב לא מצליח להיכנס למחשב - צריך עזרה בדחיפות:
ואז מחברים למחשב וזה מאפס סיסמה
זה לא הוקוס פוקוס
זה שכתבתי לו, רק שהתוכנה מקצרת את הדרך בהרבה -
@מנס
היית פה תוכנה שאביי העלה רק שאני לא כ"כ הסתדרתי איתה
אבל חכה קצת עוד מעט החבר'ה ימצאו איזו תוכנה טובה -
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
