שאלה | יש לי פיירפוקס גירסא ניידת איך לעשות לו סיסמא ראשית
-
-
@הגאון-1 למה לא לקחת כרום נייד ולעשות את ההוראות שפה?
https://portableapps.com/node/37316 -
@הגאון-1 למה לא לקחת כרום נייד ולעשות את ההוראות שפה?
https://portableapps.com/node/37316@A0533057932 כתב בשאלה | יש לי פיירפוקס גירסא ניידת איך לעשות לו סיסמא ראשית:
@הגאון-1 למה לא לקחת כרום נייד ולעשות את ההוראות שפה?
https://portableapps.com/node/37316כי הוא לא שומר סיסמאות
-
@הגאון-1 תנעל את האונקי עם ביטלוקר של ווינדוס.
@Ykingsmart כתב בשאלה | יש לי פיירפוקס גירסא ניידת איך לעשות לו סיסמא ראשית:
ביטלוקר של ווינדוס.
מה זה ואיפה יש לי את זה ?
-
@A0533057932 כתב בשאלה | יש לי פיירפוקס גירסא ניידת איך לעשות לו סיסמא ראשית:
@הגאון-1 למה לא לקחת כרום נייד ולעשות את ההוראות שפה?
https://portableapps.com/node/37316כי הוא לא שומר סיסמאות
@הגאון-1 כתב בשאלה | יש לי פיירפוקס גירסא ניידת איך לעשות לו סיסמא ראשית:
@A0533057932 כתב בשאלה | יש לי פיירפוקס גירסא ניידת איך לעשות לו סיסמא ראשית:
@הגאון-1 למה לא לקחת כרום נייד ולעשות את ההוראות שפה?
https://portableapps.com/node/37316כי הוא לא שומר סיסמאות
מהיכן לך?
יש פתרון לדבר זה -
@הגאון-1 כתב בשאלה | יש לי פיירפוקס גירסא ניידת איך לעשות לו סיסמא ראשית:
@A0533057932 כתב בשאלה | יש לי פיירפוקס גירסא ניידת איך לעשות לו סיסמא ראשית:
@הגאון-1 למה לא לקחת כרום נייד ולעשות את ההוראות שפה?
https://portableapps.com/node/37316כי הוא לא שומר סיסמאות
מהיכן לך?
יש פתרון לדבר זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
