בירור | חלק של רדיאטור
-
סיפור כהקדמה לשאלה:
יש לי רדיאטור שהנחתי בחדר, הדלקתי אותו והכל תקין וכו'. בבוקר אני רואה שזה קר ומכובה. חשבתי לתומי שאחד הילדים כיבה את זה.
אבל כשזה חזר ונשנה, הבנתי שיש דברים בגו. איך זה שבהתחלה הנורה פועלת ובבוקר זה מכובה.
פתחתי את זה, ומצאתי חלק שלא ברור לי מהו, מה תפקידו ואם הוא ניתן להחלפה.
מצרף תמונה שלו:



-
סיפור כהקדמה לשאלה:
יש לי רדיאטור שהנחתי בחדר, הדלקתי אותו והכל תקין וכו'. בבוקר אני רואה שזה קר ומכובה. חשבתי לתומי שאחד הילדים כיבה את זה.
אבל כשזה חזר ונשנה, הבנתי שיש דברים בגו. איך זה שבהתחלה הנורה פועלת ובבוקר זה מכובה.
פתחתי את זה, ומצאתי חלק שלא ברור לי מהו, מה תפקידו ואם הוא ניתן להחלפה.
מצרף תמונה שלו:



-
כמו שהוא אמר כנראה שהתרמוסטט נשרף כמיטב ידיעתי אפשר לבדוק אותו עם רציפות ברב מודד.
אם יש רציפות תקין אם אין רציפות צריך פשוט להחליף אותו.בהצלחה. -
@SHTUYOT תודה לך ול@אהרן-שובקס
איפה משיגים טרמוסטט כזה?
בחיפוש אונליין אני רואה כל מיני רכיבים, אבל לא כזה או משהו דומה... -
ש שטיגליץ העביר נושא זה מ-מכשירי חשמל ביתיים ב-
-
-
סיפור כהקדמה לשאלה:
יש לי רדיאטור שהנחתי בחדר, הדלקתי אותו והכל תקין וכו'. בבוקר אני רואה שזה קר ומכובה. חשבתי לתומי שאחד הילדים כיבה את זה.
אבל כשזה חזר ונשנה, הבנתי שיש דברים בגו. איך זה שבהתחלה הנורה פועלת ובבוקר זה מכובה.
פתחתי את זה, ומצאתי חלק שלא ברור לי מהו, מה תפקידו ואם הוא ניתן להחלפה.
מצרף תמונה שלו:



שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות