בירור | למחוק את WIFI מההגדרות של המכשיר
-
@שוקי-סגל איפה השורש הזה נמצא?
שאני פותח יש לי שורה של תיקיות, איפה נמצא השורש הזה בדיוק?@צדיק-גמור אתה יכול להעלות צילום מסך?
-
@אבאלה כתב בבירור | למחוק את WIFI מההגדרות של המכשיר:
@שוקי-סגל גם עורך, אבל הוא צריך גם סייר רוט, ונראה לי שאפילו 2
לא צריך חוץ מהעורך כלום (חוץ מהרשאת רוט כמובן!!).
-
@צדיק-גמור כתב בבירור | למחוק את WIFI מההגדרות של המכשיר:
@שוקי-סגל איפה השורש הזה נמצא?
שאני פותח יש לי שורה של תיקיות, איפה נמצא השורש הזה בדיוק?תעלה תמונה כדי שאני יבין אפוא אתה נתקע!
שורש כשמו כן הוא שורש שלפני זה אין כלום זה הנתיב הראשון.
דרך אגב אם אתה לא מספיק מבין לא בטוח ששווה לך לעשות את זה לבד יש בזה סיכונים של לחיצה במקום הלא נכון -
@שוקי-סגל יכול להיות אולי שאני יוכל לבוא אליך ותעשה לי את זה?
או שאתה מכיר מישהו אחר שיוכל לעשות לי בתשלום לא ממש גבוה?@צדיק-גמור כתב בבירור | למחוק את WIFI מההגדרות של המכשיר:
@שוקי-סגל יכול להיות אולי שאני יוכל לבוא אליך ותעשה לי את זה?
או שאתה מכיר מישהו אחר שיוכל לעשות לי בתשלום לא ממש גבוה?בכיף אפשר גם בחינם רק אם זה מתאים לדגם.
-
@שוקי-סגל יכול להיות אולי שאני יוכל לבוא אליך ותעשה לי את זה?
או שאתה מכיר מישהו אחר שיוכל לעשות לי בתשלום לא ממש גבוה?@צדיק-גמור כתב בבירור | למחוק את WIFI מההגדרות של המכשיר:
@שוקי-סגל יכול להיות אולי שאני יוכל לבוא אליך ותעשה לי את זה?
או שאתה מכיר מישהו אחר שיוכל לעשות לי בתשלום לא ממש גבוה?אם יש למכשיר רוט אשמח לעשות לך בחינם (בבני ברק)
-
@צדיק-גמור כתב בבירור | למחוק את WIFI מההגדרות של המכשיר:
@שוקי-סגל יכול להיות אולי שאני יוכל לבוא אליך ותעשה לי את זה?
או שאתה מכיר מישהו אחר שיוכל לעשות לי בתשלום לא ממש גבוה?אם יש למכשיר רוט אשמח לעשות לך בחינם (בבני ברק)
-
@צדיק-גמור אין לך רוט???
איזה דגם??? -
@צדיק-גמור אין לך רוט???
איזה דגם??? -
@צדיק-גמור רוט זה תהליך שלוקח זמן ואני לוקח על זה תשלום
אם תרצה תפנה אליי באישי -
@שוקי-סגל M200 הוא עוד לא הגיע, אני רק בודק את האפליקציה דרך תוכנה במחשב ואני מנסה להבין איך להגיע לשורש ההוא, אני יראה לך תמונה

@צדיק-גמור אתה לוחץ על התיקיה הכי למעלה שלא כתוב כלום חוץ מ... עד שזה מגיע לשלב שאין את התיקיה הזאות וזה השורש אם תרצה כשזה יגיע אני יוכל לעשות לך גם מרחוק בחינם תפנה אלי.
-
@צדיק-0 אפשר כתובת אימייל? שאני מנסה לעשות צאט זה כותב לי לא ניתן להתחיל צאט עם משתמשים רגילים במשתמש זה
@צדיק-גמור M200kosher@gmail.com ואגב במחשב אתה לא אמור לראות את תקיות השורש כי הם לא קיימות בכל אופן אם @שוקי-סגל מוכן לעשות לך בהתנדבות אז עדיף לך לפנות אליו
-
@צדיק-גמור אתה לוחץ על התיקיה הכי למעלה שלא כתוב כלום חוץ מ... עד שזה מגיע לשלב שאין את התיקיה הזאות וזה השורש אם תרצה כשזה יגיע אני יוכל לעשות לך גם מרחוק בחינם תפנה אלי.
-
@צדיק-גמור M200kosher@gmail.com ואגב במחשב אתה לא אמור לראות את תקיות השורש כי הם לא קיימות בכל אופן אם @שוקי-סגל מוכן לעשות לך בהתנדבות אז עדיף לך לפנות אליו
-
@צדיק-גמור כן אבל אם אתה רוצה גם להכשיר אז אני חייב את המכשיר מרחוק לא יעזור ואני מכשיר ידני אין לי גרסה כשרה.
-
@צדיק-גמור כן אבל אם אתה רוצה גם להכשיר אז אני חייב את המכשיר מרחוק לא יעזור ואני מכשיר ידני אין לי גרסה כשרה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות