בקשת מידע | הסרת תוכנות בווינדוס
-
יש אפשרות להסיר את חומת האש של ווינדוס,
וכן האם יש אפשרות להסיר את התוכנה של השירים של ווינדוס? (התוכנה הישנה) -
@yel קליק ימני על ההודעה מביא אפשרות להשבתה.
מצ"ב כלים להשבתת ווינדוס דיפנדר:
Defender Control 2.1.exe סיסמה: 1234
Anti Defender v3.0.zip -
@yel אם יש לך אאוטנט למיטב הבנתי חומת האש לא נצרכת
-
@yel קליק ימני על ההודעה מביא אפשרות להשבתה.
מצ"ב כלים להשבתת ווינדוס דיפנדר:
Defender Control 2.1.exe סיסמה: 1234
Anti Defender v3.0.zip@יוסי-מחשבים
תודה רבה
ואת Windows Media Player יש אפשרות למחוק? -
Y yel סימן נושא זה כשאלה ב
-
@יוסי-מחשבים
תודה רבה
ואת Windows Media Player יש אפשרות למחוק?@yel כתב בבקשת מידע | הסרת תוכנות בווינדוס:
ואת Windows Media Player יש אפשרות למחוק?
הגדרות>אפליקציות>רכיבים אופציונליים
-
@yel כתב בבקשת מידע | הסרת תוכנות בווינדוס:
יש למישהו מושג, אם יש ענין בחומת האש במחשב הנ"ל [שיש לו איסט ואאוטנט]
איסט [חוץ מאנדפוינט פ למיטב זכרוני] לא כולל פאוורוול.
אוטנט זה חומת אש מלאה....
אם כי אם תסיר בעתיד תצטרך להחזיר את החמות אש, אבל מה העניין שלך? -
Y yel סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות