באג | נעלם סרגל המשימות
-
נעלם לי כל סרגל המשימות מהמחשב ראיתי על זה כמה נושאים באתר אבל לא בדיוק הבנתי מה לעשות

-
נעלם לי כל סרגל המשימות מהמחשב ראיתי על זה כמה נושאים באתר אבל לא בדיוק הבנתי מה לעשות

@צייר-מקצועי
תפעיל מחדש את תהליך סייר Windows: תקיש Ctrl + Shift + Esc כדי לפתוח את מנהל המשימות. בכרטיסייה תהליכים, תמצא את סייר Windows, תלחץ עליו באמצעות לחצן העכבר הימני ותבחר "הפעל מחדש".
זה אמור להפעיל מחדש את שורת המשימות. -
@צייר-מקצועי
תפעיל מחדש את תהליך סייר Windows: תקיש Ctrl + Shift + Esc כדי לפתוח את מנהל המשימות. בכרטיסייה תהליכים, תמצא את סייר Windows, תלחץ עליו באמצעות לחצן העכבר הימני ותבחר "הפעל מחדש".
זה אמור להפעיל מחדש את שורת המשימות.@אדי-המתכנת פתאום היום זה חזר תודה רבה אפשר לסגור את הנושא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות